Mr_Tran Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1163092 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 E39 har blitt så billig at jeg blir sjuk... Godkjent med den motoren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 nei men begge motor ser helt likt ut. Bilen går veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Kva med drivverket? Tåler det 192hk mot 150hk orginalt`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Helt sinnsykt billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Kva med drivverket? Tåler det 192hk mot 150hk orginalt`? Ikke for å være pirkete, men er vel 193 i en 528i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 hvorfor ble skilter levert inn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 "Er bilen godkjent med motoren i?" "Nei, men de ser helt like ut" Hahaha ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 "Er bilen godkjent med motoren i?" "Nei, men de ser helt like ut" Hahaha ;) Er vel en grunn til at den er så billig , tenkte at jeg skulle sette en 850I motor i min E34, tippper biltrangsynet ikke merker forskjell for de ser jo så like ut hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 "Er bilen godkjent med motoren i?" "Nei, men de ser helt like ut" Hahaha ;) Er vel en grunn til at den er så billig , tenkte at jeg skulle sette en 850I motor i min E34, tippper biltrangsynet ikke merker forskjell for de ser jo så like ut hahaha Smart melding! Null forskjell utvendig på 2,0 og 2,8!! Bilen er bare ikke verd mer. Kva med drivverket? Tåler det 192hk mot 150hk orginalt`? _________________ Hylland. Du har nesten 1800 innlegg. Du skjønner vel at det ikke er no problem. Du ryker jo ikke mellomakslingen når du øker 80Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 skilter ble levert inn i januar fordi bilen har stått med defekt 2liter motor i halv år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Denne som lå ut på finn.no en god stund, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hva syns dere om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 bilen ser meget bra ut og prisen er riktig men alt for mange som ødelegger anonsen din.. litt synd igrunn.. hadde jeg oppdaget denne tilsalgs for et halvt år siden hadde jeg ikke nølt engang.. men nå har jeg annen bil desvere..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Prøver ikke å ødelegge annonnsen, hadde nok kanskje kjøpt den jeg også, hadde det ikke vært for at jeg har bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg