Gå til innhold

Widesceen navigasjon i min E34?


Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om ein widescreen navigasjon til min E34, men eg veit ikkje om den passer... Det er slik navigasjon som det er på E39 etter 2001modeller...

Dersom den skal passe, så må eg vel vekk med innstillingene for vifta og ac knappen osv osv... Køyrecomputeren er det vel berre å rive vekk, i og med at den blir integrert i denne widescreen navien ???

Kva må gjerast dersom den skal passe? Nokon gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg blir så mye mikk-makk at du bør kjøpe deg en TomTom til 5-6.000 i stedet, minst like bra det (eller bedre). Så får du heller satse på bil med Nav. neste gang. Men lykke til om du skulle finne på å forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke peiling på E34, men tror du vil slite litt for å få den til å passe både fysisk og teknisk... Hvor skal du gjøre av vifte-knappene for eksempel? Jeg tror du sparer deg for fryktelig mye jobb ved å la prosjektet være siden det er så innmari mye elektronikk og forskjellige funksjoner som ideelt sett skal fungere når du er ferdig. I tillegg er jo navien koblet mot bilens hjerne og de fleste av dens tilleggsfunksjoner. Altså vil naviens omfang være avhengig av basis-funksjonene og tilvalget i E39'en den satt i... - Med mindre du reseter hele greia og begynner på scratch... Ingenting er heeeelt umulig...

Dersom du vil prøve kan kanskje denne nett-siden hjelpe deg et hakk videre på veien:

http://www.bimmernav.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...