Gå til innhold

Warsteiner EVO på finn.no

Share

Anbefalte innlegg

den NE regga warsteinern er solgt. Kompis kjøpte den. Den har det også blitt skilter på igjen. Gjort litt etter annonsen ble lagt inn. Bla helt nye skiver og klosser rundt om, nye R dekk etc. Grom bil!

Den bilen har vel egentlig enda mer behov for sorte kalippere som det står Porsche (eller noe annet tøft) på.. Nye skiver og klosser hjelper så lite når hele anlegget knapt er godt nok til å matche de originale 195Hk. Egentlig forbausende hvor fort de originalbremsene fader ved banekjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den NE regga warsteinern er solgt. Kompis kjøpte den. Den har det også blitt skilter på igjen. Gjort litt etter annonsen ble lagt inn. Bla helt nye skiver og klosser rundt om, nye R dekk etc. Grom bil!

Så denne er i Oslo nå? Er den endelig blitt godkjent med turbo? Regner med du mener den SSP skulle selge som tidligere Kjell-Rune og Daniel Vikås har hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne NE regga bilen alle prater om, er det den samme som var i Bilsport BMW spesial i `99? Har det bladet her, NE regget denne også. Da var det en i Skien som hadde den, ser ut som det er han som har bygget den også. Motor bygget hos Lotec i tyskland.

Satt fete felger på den da også, Kerscher RX 9x17" og 10x17".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den ja. Så nå er den godkjent med turbo og alt annet :)

Ganske så heftig specs på den.

http://www.grombil.com/Grombiler/Xtreme ... turbo.html

Da er det bare å gratulere :D !! Hvilke bremser er det som har kommet på nå da, og hvor mange hk er den godkjent med? Trodde det var nærmest klin umulig å få godkjent en turbo-S14 jeg, men der tok jeg altså feil igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

black diamond skiver ..Rundt 300-310mm. Litt usikker.Den er bremset 350hk på bakhjula med steg 2. Motoren er potensiell for mye mer. Den har ikke blitt mappet på lenge så det trenger den.

Skiver og dimaeter på de er egentlig ikke så interesant. Men om den er godkjent med 350Hk så regner jeg med at det er noe bedre enn bmw`s glidekalippere som har kommet på plass. Ble neste flau da jeg kikket på denne bilen en gang og så at den hadde originale E30 M3 bremser... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja var å kikka på den gamle til kjell rune for noen måneder siden, når tarjei hadde den... mye plukk på den da husker jeg.. men var vel tarjei (ja eller hvertfall noen i ssp) som oppgraderte bremsene og godkjente den kan jeg tenke meg.. siden de driver med sånt mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...