Thewiz Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 hehe, frontfangerene på de første er jo helt grusomme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Faen du skulle ikke solgt den svarte caben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Heeey, d er lenge siden!!! må starte en plass enkelte har bare feil startposisjon ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Er vel en del av oss som har hatt slike "plast" biler tidligere. Hadde en 86 325i cab med full riger plast i gamle dager selv. "Men i den tiden var det jo det "råeste" man kunne ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Rieger var jo Gromt i 2006 !! Hehe. Særlig når man var 19 år Min Rieger rigga bimmer viewtopic.php?f=6&t=29584 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Ja fy, de cab'a der var jo bare helt forferdelig spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Smaken forandrer seg med tiden. Når jeg hadde min cab, så var den helt riktig "stylet" Synes den var helt grom selv. Hadde jeg hatt den i dag, så hadde den nok vært litt mere diskre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Er nok en epoke som mange har vært igjennom ja var jo ekstremt mye stygge ting som kom på markedet fra de første fast & furious filmene kom.. Så vi som var 18-22 på den tiden ble vel preget.. Enkelte mere enn andre da (LES: Neonlys og jappseloffer) Uansett en tid jeg ikke ville vært uten. Sommeren i automotecab'en er den beste i manns minne, både på den ene og andre måten 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå