Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bimmerdude, hvorfor i alle dager kjøpte du E36? :?

AC har to ulemper. Det første er ekstra vekt, men det er ikke mye å snakke om. Siden jeg veier lite selv, så overlever iallefall jeg den vektøkningen. Ulempe nummer to er at mer kan gå i stykker, men slik er det. Jeg bruker bilen til mer enn kun banekjøring og da er ting som elektriske vinduer, AC osv digg å ha. At det ryker nå og da får man bare leve med.

Hvilke fordeler har egentlig en sekser? Siden du virker veldig opptatt av vekt og kjøreegenskaper så er det vel egentlig ingen? Responsen i 328 var imo litt skuffende, spesielt når man slapp gassen var den treg.

Skrevet

Min tidligere 1997 E36 323i med 110000 Km på klokken ble mer eller mindre solgt fordi den ikke hadde AC (OK... den var dessverre heller ikke helt problemfri). En bil uten AC er nesten helt håpløst når man har barn... :roll:

Skrevet

Å unngå et AC anlegg i bilen fordi det veier for mye er et av de tåpligse argumentene jeg har hørt! Bruksverdien av et sligt anlegg i 20-30 pluss grader er enorm i forrhold til hva det veier. Får nok desverre ikke noe racerbil selv om du unngår AC, da har du valg feil bil i utgangspunktet hvis det er slike ting som må til får at du får kjøreopplevelsen komplett... min mening hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...