Gå til innhold

Trimming av M50B25 motoren


stiajo
 Share

Anbefalte innlegg

kan noen fortelle meg hvordan jeg kan dra ut mere hester av min 525 ix 97 mod 24v med autoLAT hehe.

uten at d koster skjorta av en ??? jeg ønsker å vite hvor mye d koster og hk etter på takk for hjelpen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster vell ikke alverden for en trim cam og chip? til "335`en" min så koster det 6000 nytt for begge deler trur jeg chipen gir vel en økning på 5-15 prosent eller no?

kammer koster vel minst 6000+montering, får sikkert litt effekt av det.. chipen flytter vel egentlig bare turtallssperren. bilen vil sikkert bli bittelitt raskere. men jeg tror det koster mer en det smaker :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig chip M50b25`n min. Det er hittil den beste invensteringen i bilen hitti. Motoren blit virkelig "vekket" til live!

Men BMW er ikke noe hokuspokus, de trimmes som alle andre mototer.

Nevner noen ting, i den rekkefølgen jeg ville gjort det.

-chip

-luftfilter

-spjeldhus

-annen eksos.

-annen kam

-Oppjustert bensintrykk og evt større dyser

Eller du kan turbokonvertere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pjukern og trådstarter samme person?

Dette så misstenkelig ut som smugreklame.

Later som man lurer på noe så senere svarer man på det selv med ett annet brukernavn. Gammelt triks. Ikke sjelden brukt av de som selger trimchip.

Virker ekstra misstenkelig når trådstarter sier han har en bil som ikke eksisterer engang. Var ingen 525iX i 1997 og heller ingen M50B25 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men d er ikke 4x4 lengre for di at motoren og automaten holder på å bli montert i en volvo 242 78 mod for øyeblikket dere skal få bilder....d blir et moro leketøy når jeg får trimet den litte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...