Fredrik Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 ... pass på, disse bilene er ettertraktede ransbiler Det samme fikk jeg høre da jeg skulle forsikre 540'n min, og fikk hakeslepp da prisen dukket opp.... Og hvor mange promille (vi snakker helt sikkert ikke om prosenter) av det totale antallet av solgte A6/E34/E39 med stor motor har blitt brukt i forbindelse med et ran i Norge ? Dette er hva man på godt dansk kaller "optrækkeri" av prisen... dvs. at et firma eller en forretning bruker direkte sleipe og/eller uriktige begrunnelser for å sette opp prisen. En annen måte å se dette på er at det handler om et såkalt avvisningstilbud... dvs. at f.eks premien for en forsikring med overlegg er latterlig dyr fordi forsikringsselskapet egentlig ikke ønsker å ha deg som kunde...
BMW324TDa Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Gratulerer med ny bil da... Har kjørt kameraten min sin S6 en del siden han kjøpte den, siden han aldri bruker den (har 911 i tilegg, hehe) og den er praktisk siden det er varebil.. Den er det automat på så litt av følelsen forsvinner, men den går da godt, det skal sies. Kan godt være det e ren vanesak, men det med å kjøre firehjulstrekk får eg liksom ikkje helt teken på. Men for all del, 99% av kjøringen man bedriver er jo "vanlig" kjøring og da er dette en komfortabel bil. Kunne ikkje tenkt meg det selv, men eg ser jo helt klart hvorfor andre velger slike biler... Hvis noen er int i en 95 S6 med aut, får de sende meg en PM (så fikk eg sagt deg og, hehe)
Gunnar Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 vurderer faktisk STERKT A6 sjøl jeg.. fadern har siste 15 åra kun hatt audi, å den siste a6 2,5 tdi ligger ikke ett hakk bakom noen BMW modell jeg har prøvd, verken i komfort eller design. Motorkvalitet da? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293
S4_Stavanger Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Gratulerer med "ny" bil! Har selv hatt en s4, før eg gikk over til bmw.. Dama, stor motor og fin plass til bikkja var argumentene mine den gangen Dyre orginaldeler egentlig, og nærmest komplett umulig å finne uorginale deler desverre.. Kan nok finne noe, men det meste må du nok finne brukt eller orginalt. Og ja, bare glem banekjøring på små baner ihvertfall. Understyrt til tusen..
Muren Motorsport Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 vurderer faktisk STERKT A6 sjøl jeg.. fadern har siste 15 åra kun hatt audi, å den siste a6 2,5 tdi ligger ikke ett hakk bakom noen BMW modell jeg har prøvd, verken i komfort eller design. Motorkvalitet da? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293 har aldri hatt problemer med motorer nei.. ta en kikk innpå teknisk på dette forumet da.. annakvart innlegg er om blåste toppakninga/topper, høyt oljeforbruk, å dårlige foringa. osv. bevares, BMW er grei bil det, Men er faktisk drittlei..! litt for mye kamskifting/toppoverhalinga.
Lien Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Gratulerer med ny bil! S4 er en bra bil det, men som andre sier her så er det ganske så dyre delepriser!
Nino Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 fet bil dette... anonym og tøff.. Gratulerer. helt enig i detta. gratulerer
locktite Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Ikke første gangen jeg har hatt audi. Vet dette med deleprisene. Men får da kjøpt mye uorginalt snaxs motormessig til den. Noen bilder av mine andre audier Og her litt forskjellig tjafs
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 vurderer faktisk STERKT A6 sjøl jeg.. fadern har siste 15 åra kun hatt audi, å den siste a6 2,5 tdi ligger ikke ett hakk bakom noen BMW modell jeg har prøvd, verken i komfort eller design. understyrt? hvorhen? det må vær quattro vel å merke. Når den 2,5TDI'en har gått 150.000 ca. så må alle fire kammene skiftes, samt løftere. Audi er fine greier
Espen M33 Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 vurderer faktisk STERKT A6 sjøl jeg.. fadern har siste 15 åra kun hatt audi, å den siste a6 2,5 tdi ligger ikke ett hakk bakom noen BMW modell jeg har prøvd, verken i komfort eller design. understyrt? hvorhen? det må vær quattro vel å merke. Når den 2,5TDI'en har gått 150.000 ca. så må alle fire kammene skiftes, samt løftere. Audi er fine greier Og så ryker ofte registerreima etter 70-80Tkm. Det er heller ikke direkte billig. Og ja da, dette har jeg opplevd skjedd. 70 store lapper kostet den reparasjonen. Glad det ikke var min bil ja....
Gunnar Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 har aldri hatt problemer med motorer nei..ta en kikk innpå teknisk på dette forumet da.. annakvart innlegg er om blåste toppakninga/topper, høyt oljeforbruk, å dårlige foringa. osv. Ja, nå er det jo slik at forumet er til for å få hjelp med problemer. Det hadde blitt litt rart om vi skulle begynne å legge ut innlegg hver dag bilen vår gikk som den skulle? Dessuten overdriver du vel en smule, jeg ser faktisk ikke et eneste innlegg som omhandler det du nevner på de første to sidene på "Teknisk". Og kjørte ikke du en E28? 20 år++? Hva får du av driftssikkerhet hos Audier i den alderen?
bimmerdude Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 vurderer faktisk STERKT A6 sjøl jeg.. fadern har siste 15 åra kun hatt audi, å den siste a6 2,5 tdi ligger ikke ett hakk bakom noen BMW modell jeg har prøvd, verken i komfort eller design. Motorkvalitet da? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293 har aldri hatt problemer med motorer nei.. ta en kikk innpå teknisk på dette forumet da.. annakvart innlegg er om blåste toppakninga/topper, høyt oljeforbruk, å dårlige foringa. osv. bevares, BMW er grei bil det, Men er faktisk drittlei..! litt for mye kamskifting/toppoverhalinga. Du har missforstått totalt. Helt utrolig. De bilene som dette skjer med på forumet her er gamle biler som har gått veldig langt. Har ei venninne som har brukt minst 10-20 ganger mer på reperasjoner på en Toyota enn jeg har brukt på min 328. Men så er hennes bil gammel og har gått langt også. BMW dreit seg ut på M40 og at Audi har gjort akkurat samme tabben på en så ny bil er tragisk. Og å skifte kammen på M40 er lettere enn å knyte skolissene så kan ikke sammenlignes engang. Og Audi klarer enda ikke lage biler med god vektfordeling. Samme om RS4 klarer å kjøre fort på Nürburgring når sjaføren er en selvmordskandidat hehe. Er aldri deilig å kjøre en bil som har veldig mye vekt foran framakselen i svinger. Uansett. Til og med en 25 år gammel 316 har bedre balanse enn en splitter ny RS4. At en bil med 420 HK er raskere enn en med 343 er jo ikke helt uventet. At den ikke klarer å være raskere enn en "gammel" bil med 360 sier jo egentlig sitt. Er bare en ekte "sportsbil" for oss som ikke er stinne av gryn og det er BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå