Steffan C Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Felgene er av merke Breyton Vision . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 de felgene er rååååe.. tror de hadde kledd en e30 å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ja her var det litt av hvert som har skjedd siden sist. Takker for tilbakemeldinger. Både positive og negative. Jeg skal være ærlig å si at de der wannabe cupwingene irriterer meg litt. Stod faktisk og tenkte på å modifisere den før jeg fikk den lakka. Men gadd ikke. Får se om jeg gjør noe med den ved en senere anledning. Kappe dem vekk og støpe nye hjørner. Hjula er originale Breyton Vision 9x19 som jeg kjøpte fra et dekkfirma i Flensburg i Tyskland våren 2002. Fikk dem lakkert fra grunn av i vår pga. steinsprut og flassing. Retting av to felger, sandblåsing, lakk og klarlakk. Så nå burde det holde litt bedre. De ble lakkert første gang sommeren 2003 pga. at noen dreit seg ut. En klarte å velte den ene felgen slik at den tippa rett i betonggulvet med utsiden ned. Man vet jo hva som skjer da når dekket ligger lenger inne enn felgkanten. Senere klarte et verksted å skrape opp en annen felg da de skulle ta hjulstillingskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Plutselig er det ikke så tøft med dekkstrekk lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 jag finner ikkje noen leppe der eg helle... til e36:*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Plutselig er det ikke så tøft med dekkstrekk lenger? Hehe. Har vel aldri helt likt strekket da. Men hadde ikke noe valg siden jeg bare hadde valg mellom 9 og 10" bredde i 19". Ville jo helst hatt 8" med 225/35 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Syns det ble tøft med den leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå