Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 Hvorfor har BMW valgt å kjøre 3 og 3 sylindre i egne eksosrør på seks sylindra motorer? Er det noen ulemper ved å kjøre alle seks røra i en og samme kollektor?
propan Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 For da slår eksosen annenhver gang i hvert rør alt ikke alt på en gang-eksosen forsvinner fortere og det er en mening. De fleste 6 har det.
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Skrevet Juli 12, 2006 Hvordan går stemplene i en sekser når veiva snurrer? På en firer så er jo 1 og 4 oppe når 2 og 3 er nede. Hvordan er dette på en sekssylindra motor?
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Skrevet Juli 12, 2006 Skjønte ikke den jeg. Skriv sånn: Topp: 1,6 osv. Nede: 4,5 osv.
Fredrik Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Skjønte ikke den jeg. Skriv sånn: Topp: 1,6 osv. Nede: 4,5 osv. Du kan jo kikke litt på denne siden...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Skrevet Juli 12, 2006 Skjønte ikke den jeg. Skriv sånn: Topp: 1,6 osv. Nede: 4,5 osv. Du kan jo kikke litt på denne siden... For en flott side Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå