Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvorfor har BMW valgt å kjøre 3 og 3 sylindre i egne eksosrør på seks sylindra motorer? Er det noen ulemper ved å kjøre alle seks røra i en og samme kollektor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 For da slår eksosen annenhver gang i hvert rør alt ikke alt på en gang-eksosen forsvinner fortere og det er en mening. De fleste 6 har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hvordan går stemplene i en sekser når veiva snurrer? På en firer så er jo 1 og 4 oppe når 2 og 3 er nede. Hvordan er dette på en sekssylindra motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 1,6/2,5/3,4 på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Skjønte ikke den jeg. Skriv sånn: Topp: 1,6 osv. Nede: 4,5 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Skjønte ikke den jeg. Skriv sånn: Topp: 1,6 osv. Nede: 4,5 osv. Du kan jo kikke litt på denne siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Skjønte ikke den jeg. Skriv sånn: Topp: 1,6 osv. Nede: 4,5 osv. Du kan jo kikke litt på denne siden... For en flott side Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå