Gå til innhold

være med å bestille fra JlewiSW.com??

ez_mei
 Share

Anbefalte innlegg

som topic sier... noen??

spleise på frakt....??

jeg skal hvertfall ha:

http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... 10d9cca4ef

Ta kontakt de nærmeste dagene!

Hadde du komt med dette innlegget for ei veke siden så hadde jep blitt med på den.. Har nettopp bestillt desse ringene og det gjekk 6 dager frå eg bestillte til pakken kom på døren. Meget positivt.. Har ikke montert dem ennå, men kilronan anbefalte meg dei. Han har desse ringene på sin bil. Stuss ikke.. Løp å Kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvorfor, men jeg tviler liksom på å kjøpe fra ebay jeg...

de på finn.no er LED, og de synes visst nok ikke noe særlig om dagen!

disse jeg har sett på er ccfl og har lengre levetid!

LED er nok litt billigere men...

så på de 100w pærene selv... vet ikke hvor mye det er orginalt jeg men...

noen som har bestemt seg for noe?

ta gjerne kontakt på pm hvis det skulle være noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du komt med dette innlegget for ei veke siden så hadde jep blitt med på den.. Har nettopp bestillt desse ringene og det gjekk 6 dager frå eg bestillte til pakken kom på døren. Meget positivt.. Har ikke montert dem ennå, men kilronan anbefalte meg dei. Han har desse ringene på sin bil. Stuss ikke.. Løp å Kjøp :)

Samme som jeg og har. Anbefaler de på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å tvile på å kjøpe noe på ebay, begynner å bli gammeldags og nesten litt tullete.

Hvis kjøperen, dvs et firma (faktisk), har mange gode omtaler, så handler man der.

Tingen med Ebay, er at man må legge igjen en feedback på kjøpet sitt når man har handlet med noen der. På denne måten, så får man kjapt en oversikt over kvaliteten på firmaet.

Hvis man finner noen få negative kommentarer om et firma/selger, så les igjennom de negative da, og se om de har relevans til deg (kanskje det er en annen del elns?). Da også være det at dette var for lenge siden, og dette ikke er noe problem for selgeren nu.

Jeg har handlet for tusenvis på ebay, og har ikke hatt noe negativt der ennu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som topic sier... noen??

spleise på frakt....??

jeg skal hvertfall ha:

http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... 10d9cca4ef

Ta kontakt de nærmeste dagene!

De som du bestiller der er geniale. Lyser MEGET bra. MEN, er vel alltid ett men... :) Vær forsiktig når du pakker opp og monterer! En kamerat bestilte sånne fra USA, ja, samme firma som du bestiller fra, og når vi pakket dem ut, så var 3 av 4 ringer ødelagte.. Så vær veldig forsiktig. Men vi monterte den ene ringen da, og den lyste som bare det.

Og til hav, forskjellen på disse ringene er selve "pærene". På de som ez_mei skal kjøpe, så ligger selve pæra inne i hele ringen, som en fiberkabel, og det gir MYE bedre lys. Og på dem andre så er det er to pærer i hver ende av ringen, og jeg synes ikke det gir like bra lys, men det er vel smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å tvile på å kjøpe noe på ebay, begynner å bli gammeldags og nesten litt tullete.

Hvis kjøperen, dvs et firma (faktisk), har mange gode omtaler, så handler man der.

Tingen med Ebay, er at man må legge igjen en feedback på kjøpet sitt når man har handlet med noen der. På denne måten, så får man kjapt en oversikt over kvaliteten på firmaet.

Hvis man finner noen få negative kommentarer om et firma/selger, så les igjennom de negative da, og se om de har relevans til deg (kanskje det er en annen del elns?). Da også være det at dette var for lenge siden, og dette ikke er noe problem for selgeren nu.

Jeg har handlet for tusenvis på ebay, og har ikke hatt noe negativt der ennu.

men jeg vil ikke handle der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg vil ikke handle der!

Men jeg tenker også generelt.

Firmaer (kanskje f.eks akkurat det du nu bestiller fra) pleier som regel å kjøre ut noen produkter ut på ebay til billigere priser enn i sin egen nettbutikk.

Dette da som evt lokketilbud osv.

Surfer du litt rundt der, så finner du nok ting du har lyst på og som er billigere enn å kaste pengene ut av vinduet i samme butikk et annet sted på nettet.

*just trying to help you ;)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...