? Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 sitat ifra siden det er linket til over: Ikke monter forsterkeren opp ned, dette vil føre til at den varmen som forsterkeren avgir vil stige opp og inn i forsterkeren igjen. Skal du montere forsterkeren på en sidevegg, prøv å montere den slik at kjøleribbene er vertikal. Skal du inn med en kasse til subwooferen, er det jo greit å montere forsterkeren på denne. du har ikke mulighet til og montere forsterkeren på en side vegg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Det var montøren på Bilradiospesialisten som anbefalte meg å sette forsterkeren under hattehyllen og han fortalte at de hadde montert flere forsterkere på den plasseringen i E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Monterte min e "rett" retning jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Det spiller nok ikke så stor rolle hvilken vei forsterkeren sitter, det viktigste er at varmen har mulighet til å stige opp (og vekk) fra forsterkeren. Men det hjelper jo litt selv om hvis det er bare et par cm friluft over den. Jeg har montert min opp-ned i taket uten klaring, og det har gått helt greit. Men sjelden jeg guffer så mye nå lenger. Etter hvert finner man ut at hørselen ikke lenger er hva den var... HÆÆÆ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Monterte min e "rett" retning jeg. Jeg ble anbefalt å gjøre det samme. Men uansett så stiger varmen. Å når varmen stiger går jo den gjennom forsterkeren hvis den er opp ned. Hvis du da ikke har vifte baki bagasjerommet som sirkulerer på luften. (Dette ungår jo vi når vi monterer den slik som "JAL_535i" har gjordt) Men nå skal jo sies at jeg fikk først råd om å koble forsterker jording rett på batterie, og noen dager etter på ble jeg anbefalt rett i gods av 2 personer på bilradiospesialisten. Så de har vel litt forskjellig mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Komponentene som utvikler varme står oppå printkortet. Når du har forsterkeren opp ned stiger varmen, altså varmen trekker opp i printkortet og varmer opp hele driten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Da jeg kommer med det dumme spørsmålet. Hva er printkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 http://www.imageteck.net/PCB%20Board%203.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Link til spilleren som er montert i bilen. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1610 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 fin bil.. hvor mye måtte du ut med? ble faktisk ikke så verst den cd spiller ordninga di, spørs om jeg bare skal gjøre det selv. Fikk den til en fordelsaktig pris. Det er alt jeg vil si om den saken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Har montert krom ringene i dag! Måtte en del kraftig høylytt bannig til for å få de på plass.. Pent ble det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Xenon på nærlys montert! Har et sett til liggende som skal på fjærnlysene etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fått gjort en god del siden sist jeg sjekka her. Ser bra ut, og kromringer gjør virkelig instrumentene mye penere, må få meg sånne . Åssen xenon sett skal du ha på fjernlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Kingwood H1 ! Mulig jeg må bytte pærer til H7 men skal nok få det til å passe med H1 også! Dremel er en fin ting å ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Akkurat ja, samme settet som jeg har på min Touring(nærlys). Hold oss oppdatert på hvordan det kommer til å fungere. Er jo litt av/ på hele tiden med fjernlys, blir det ett problem tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå