Gå til innhold

Min alt mulig tråd.

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

sitat ifra siden det er linket til over:

Ikke monter forsterkeren opp ned, dette vil føre til at den varmen som forsterkeren avgir vil stige opp og inn i forsterkeren igjen. Skal du montere forsterkeren på en sidevegg, prøv å montere den slik at kjøleribbene er vertikal. Skal du inn med en kasse til subwooferen, er det jo greit å montere forsterkeren på denne.

du har ikke mulighet til og montere forsterkeren på en side vegg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det spiller nok ikke så stor rolle hvilken vei forsterkeren sitter, det viktigste er at varmen har mulighet til å stige opp (og vekk) fra forsterkeren. Men det hjelper jo litt selv om hvis det er bare et par cm friluft over den.

Jeg har montert min opp-ned i taket uten klaring, og det har gått helt greit. Men sjelden jeg guffer så mye nå lenger. Etter hvert finner man ut at hørselen ikke lenger er hva den var...

HÆÆÆ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte min e "rett" retning jeg.

amp_opph.jpg

Jeg ble anbefalt å gjøre det samme.

Men uansett så stiger varmen. Å når varmen stiger går jo den gjennom forsterkeren hvis den er opp ned.

Hvis du da ikke har vifte baki bagasjerommet som sirkulerer på luften.

(Dette ungår jo vi når vi monterer den slik som "JAL_535i" har gjordt)

Men nå skal jo sies at jeg fikk først råd om å koble forsterker jording rett på batterie, og noen dager etter på ble jeg anbefalt rett i gods av 2 personer på bilradiospesialisten. Så de har vel litt forskjellig mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...