Vangen Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Har montert Angel Eyes på bilen min, men har berre et problem. Jeg finner ikke ut hvilken ledning jeg skal koble meg på i sikringsboksen i motor-rommet.. . . . Har følgt intrukser ifra ovex sitt DIY skjema, og har også følgt det som jeg har fått hos http://jlevistreetwerks.com/ Men leverandør tegningen viser en annen ledning som jeg ikke finner. Og ovex si lilla ledning finner funket ikke med meg. Har hatt endel epost samtaler med Mr.Stream også (TAKK TIL HAN) . . . Fått tegninger av han men en ledningen som jeg prøvde på funket heller ikke... Nå har det seg slik at visst jeg opner bilen eller køyrer med open dør, så funker det.. Men det slukker seg når coupe lyset slår seg av. Men det har jeg forstått at det skal gjøre også når jeg opner dørene på bilen. Men når jeg vrir om tenningen på hakk 2 eller slår på parklyset (Alt etter hvilken kobling/ledning jeg bruker ) så skal det lyset konstant. Er det noen som vet eksakt hvor denne ledningen ligger?? Vis gjerne med bilde Vil ikke gjøre noe som kan ta skade på bilen eller lyktene..
Clint Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Jeg hadde samme problem på min bil. Grunnen til at du ikke finner ledningen er at den ikke finnes på diesel! Jeg måtte koble dem til parkeringslysene for å få det til å virke!
Vangen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 Jepp jeg fann det ut til slutt, og Mr.Stream visste meg bilde av hvilken ledning jeg skulle koble meg på... Det var bare jeg som hadde sett på feil "slange-ledning" . . . . Nå er det iverfall fikset
ez_mei Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Jeg har ikke den ledningen jeg!! vet dette er en gammel tråd, men jeg sliter! Har import-bil så det er ikke vanlige kjørelys på den.. har det noe å si? Noen som har råd og tips? Hvordan koble seg inn på parklysa f.eks.? er jo bare en ledning til overs fra angel eyes`a liksom... noen som har peil??????
StigJ Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Legger ut to bilder som viser hvor jeg koplet til mine Predatorer. Det er den sorte ledningen med grønn stripe. Denne går til parklyset. Bildene er tatt av elektronikkboksen som sitter foran frontruta på førersiden.
[space] Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Nå tar jeg opp en gammel tråd igjen, men lurte på å bestille fra jlevistreetwerks.com. De har jo også "Angel Eye Remote Activation Kit" This is a plug and play kit that you can add to your existing Demon Eye installation, which will enable the rings to turn on and off via remote. When the car is unlocked (or the doors are opened), the Phosphyre Halos fade in. When the car is locked (or the door is closed), the Demon Eyes fade out. The kit is already assembled and needs only to be plugged into your existing Demon Eyes. Installation guide is provided with every purchase. NOTE: This kit will work with ANY Daylight Demon Eyes kit, provided it makes use of a wiring harness, with relay. Vil dette fungere også på norske biler? Koster jo bare $10, så om det fungerer er det jo artig.
ez_mei Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg har det kittet og det er drit fett! Jeg kjøpte ringene fra de og da var det slik at alle angel eyes kittene hadde den remote controll greia nå... men det var mulig å etterbestille slik som du vil... Dette fungerer helt konge på bilen min! Når du låser opp bilen med fjerkontrollen aktiveres angel eyes`a... Det samme gjelder hvis du tar og åpner bildøra eller skrur på taklyset!!! Det kittet blir nemlig monter inn på coupelyset! Anbefales!
[space] Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Så de lyser som parklyspærene til vanlig, men blir også aktivert som coupelyset når bilen er skrudd av? Høres jo fett ut! På denne tiden av året er vel en lysmod det mest fornuftige. + kanskje begynne å kjøpe inn ting til neste vårsesong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå