|Andreas| Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Meget pen E46 du har Predator Chromium Angel Eyes er sykt fete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Fin hva er prisen på en slik ? (ja skal sjekke autodb nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Ble bra dette Vangen. Lekker bil og lekrere ble den med Predatorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 hehe, takk for det.. Synst Predatorene gjor seg ja ... Det var vært "slitet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Utrolig fin bil Vangen! Tror vi går i noe lik retning..vurderer selv cobra senkefjørene på 40/30, John H. her på forumet har blant annet disse og synes det så veldig passende ut! Vurderer også disse Predator ringene, men så tenker jeg på pærene i lyktene og tåkelyktene...vil jo ha mest mulig likt lys.. hva slags pærer kjøper jeg da? Er vel finest å koble ut kjørelysene hvis man monterer angeleyes så kanskje bare nødvendig med et par til hovedlyktene og et par til tåkelyktene? For parklysene er vel de som sitter ytterst for å spørre veldig dumt? Hva med langlys, er det egne pærer for dette også eller? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Heisann... Takk for d er rimelig fornøyd med bilen min... Har kjøpt meg Shadowline nyrer nå, så nå er det berre lækkert her Pussig at du faktisk spør om dette, fordi jeg har nettopp (idag) fått montert inn slike xenon look pærer i bilen.. 4 stk.. Bestillte dei hos www.nordlysimport.com som holder til i Alta. Dette resultatet vart meget bra.. Har også bestillt til kurvelysa mine, men dei hadde han ikke inne, så dei for jeg innen 2 uker tenker jeg.. Kan anbefale desse lysa på det sterkeste.. Håper bare at kurvelysa blir like bra... Kan prøve å ta noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Alle desse bilda er da tatt ikveld.. Håper dette vil gi deg svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Vakker bimmer! Vet du hvor mye den er senket fra fabrikken, eksakt? Synes den ser nærmere perfekt ut slik den er, ville ikke senket mer. H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Så ut som det ble et kjempe bra resultat med de pærene, hvor mye kostet det med kurvelysa? Og hvordan ble fargen på disse i forhold til angel eyes ringene? Har du ikke koblet ut parklysene dine da..trodde alle gjorde det for at det skulle se best ut? Ellers synes jeg bilen din kledde shadowline nyrer godt:) keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Vakker bimmer!Vet du hvor mye den er senket fra fabrikken, eksakt? Synes den ser nærmere perfekt ut slik den er, ville ikke senket mer. H Trur dei er senket 20mm eller noe... Men dette vet vel dei andre her inne?? Nei der er nok mye mellomrom på framme, men bak er der ok... Så kanskje eg skal senke den 40mm kun fremme, og ingen ting bak. Eller så tar eg 55/35 mm senkefjører. Noe usikker der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Så ut som det ble et kjempe bra resultat med de pærene, hvor mye kostet det med kurvelysa? Og hvordan ble fargen på disse i forhold til angel eyes ringene? Har du ikke koblet ut parklysene dine da..trodde alle gjorde det for at det skulle se best ut?Ellers synes jeg bilen din kledde shadowline nyrer godt:) keep up the good work! Har tatt ut parklyspærene og strippset dei fast utenfor lyktene Fordi visst du drar ut pærene får du ei feilmelding inne i bilen, på at du har et goent lys.. Så jeg tok det enkleste valget Kurvelysa kostet rundt 250,- mener jeg på.. Når lysa er på så skimter du ringene der inne, men har du på fjernlysa så ser du dei ikke naturlig nok ... Men jeg er godt fornøyd med dei og jeg anbefaler deg å gjøre det samme visst du lurer på det.. Kan legge til at jeg også har skiftet panseremblemet og bagasjeromsemblemet til carbonlook emblem :)Det gjor seg.. Er litt detalj frik av meg, hehe... Det kjøpte jeg hos www.norway.schmiedmann.com... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Okai da skjønner jeg, men du kjøpte bare 2 sett med pærer til hovedlyktene da, altså et til hvert av kjørelysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Okai da skjønner jeg, men du kjøpte bare 2 sett med pærer til hovedlyktene da, altså et til hvert av kjørelysa? Jepp det stemmer, 4 stk H7 pærer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå