Bimmerlars Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Hvor mye er det som skiller en VANOS motor fra "samme" motor uten VANOS? Vrient å bygge om en M52 med enkel VANOS til ikke vanos? Bytte kammer og skifte registerdeksel til et fra en ikke vanos motor? F. eks M50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Hvorfor i all verden vil du ta vekk VANOS? Bruker mindre bensin, og har bedre dreimoment ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Enig fjærne vanos??? men det er jo enkelt da. Ta ut kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Burde ikke være noe stort problem å fjærne vanosen, bare å ta deler fra en uten det Vet ikke om du må skifte kam men hvis ikke så trenger du nesten bare ett tannhjul og litt know how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 VANOS er vel ikke av og på, eller er det kanskje det? Grunnen til at jeg vil ta det bort er fordi det vil vel bli komplikasjoner med datasprutet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 VANOS er vel ikke av og på, eller er det kanskje det?Grunnen til at jeg vil ta det bort er fordi det vil vel bli komplikasjoner med datasprutet? Sånn umiddelbart høres det ut som om det smarteste er å først finne ut om VANOS´en evt. lager komplikasjoner for dataspruten... før du begynner å spekulere på om du bør fjerne VANOS´en... bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 VANOS er vel ikke av og på, eller er det kanskje det?Grunnen til at jeg vil ta det bort er fordi det vil vel bli komplikasjoner med datasprutet? Sånn umiddelbart høres det ut som om det smarteste er å først finne ut om VANOS´en evt. lager komplikasjoner for dataspruten... før du begynner å spekulere på om du bør fjerne VANOS´en... bare en tanke... Ja, men jeg har ingen M52 motor engang, så jeg bare spørr for å vite om det går ann. Dersom en M52 skulle bli aktuell en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Koble den i fra sa jeg jo. Da står kammen i samme posisjon hele tiden. Ikke vits å bytte hele toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Autronic SM 4 styrer vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Okey. Da kan man jo velge Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå