Gå til innhold

BMW 318i E46 selges!!


Simonsen
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/car/searchframe.ph ... t5=1175954

Må selge bilen hurtig grunnet overgang til stasjonsvogn. Den nye bilen står å venter på meg, så jeg trenger å få solgt ``gammel`` bilen! 8)

Kanskje litt i billigste laget (?), men jeg trenger å kvitte meg med den fort. Fin bil som er økonomisk i samme slengen! Si gjerne ifra til kompiser og andre som kanskje trnger seg en ny bil?! :)

Og for all del, kommenter gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa...ser selvfoølgelig poenget ditt! Men etter å ha sett litt rundt om på nett hva disse bilene går for, så synes jeg prisen er helt grei! Ikke for dyrt synes jeg..Men ser absolutt poenget ditt...men man finner mange dårlige e46 ute i norge for tiden. Virker som om det er mange som skal fornye bilparken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa...ser selvfoølgelig poenget ditt! Men etter å ha sett litt rundt om på nett hva disse bilene går for, så synes jeg prisen er helt grei! Ikke for dyrt synes jeg..Men ser absolutt poenget ditt...men man finner mange dårlige e46 ute i norge for tiden. Virker som om det er mange som skal fornye bilparken. :)

hehe, jepp! Men det var en meget pen bil. Er sikkert verdt pengene! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Var visst ikke lett å få lagt ut bilder av interiøret! Skal ordne det så snart jeg bare kan!! :)

Noen formeninger om prisen? har ikke blitt nedringt akkurat... :roll:

Jeg har planer om å kjøpe nettopp en slik bil som du har til høsten nå så har kikket veldig mye på de på nettet. Jeg hadde nok ikke blitt imponert over prisen når jeg har kikket. Var en fyr på bilforumet som kjøpte seg en 99 318 med 100 000km på telleren til 120 000kr og selv om din har pene felger og lyktelister osv så trekker det desverre ikke så mye opp i pris. Hvis jeg skal sammenligne din med han så har din faktisk gått 40 000km lenger. Var også en kompis av meg som kjøpte seg 99 316 i vinter til 111 000kr. den hadde gått 107 000km ca og var en business utgave. Hadde klare blinklys framme og 16" alu felger som fulgte med. Så ut ifra de sammenligningene jeg har satt så kan du nok gå litt ned i pris hvis du er ut etter å selge den til en billig og fornuftig pris. Kan ikke uttale meg om 318'n på bilforumet pga. har kun sett den på bilder, men 316'n til kameraten min var ihvertfall i strøken stand minus en gåen opphengskule og litt dårlig ladespenning fra dynamo.

Du kan jo ta en NAF test på bilen og spørre de hvilken pris som er riktig på den. Det vil sikkert trekke positivt fram når en eventuell kjøper kommer at du har den testen liggende :wink: Har du bilen enda når jeg har fått lønn om ca en mnd så får du nok en telefon av meg, men har ikke no ønske om å betale så mye ;) Etter en NAF test med positive resultater har jeg fint kunne gitt deg en 124 lapper for bilen så du er ikke langt unna en bra pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes prisen var overkommelig så lenge det er en del utstyr.

så feil med 10 000kr jeg :S trodde det sto 139 000 :P Prisen din er nok grei ja. Er bare vanskelig å selge bil akkurat nå! Prøver å få solgt min jeg også, men blir heller ikke nedringt. Man må vel bare være tolmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamlingen hadde en 1999 modell 318i sedan som han prøvde å selge. Var vel nede i 135 000 uten at den ble solgt. Endte med at han måtte gi den i innbytte siden han fikk den nye BMWen før han klarte å selge den. Han fikk 120 000 i innbytte. Og bilen ble satt i 169 000 hos forhandler. Ble senere satt ned til 159 000,- Er no solgt. Men vet ikke hvor mye den gikk for.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7025353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos Bmw forhandleren i Trondheim idag og hørte etter om pris på E46. Forsto det som at de lå imellom 130-150 000 kr som 316-318 99 mod. Dette er jo med garanti osv, men regnes nok da som helt std. kjedelige biler uten felger osv så tror prisen din er helt grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos Bmw forhandleren i Trondheim idag og hørte etter om pris på E46. Forsto det som at de lå imellom 130-150 000 kr som 316-318 99 mod. Dette er jo med garanti osv, men regnes nok da som helt std. kjedelige biler uten felger osv så tror prisen din er helt grei :)

Uansett så kan man jo ikke sammenligne priser fra forhandlere (spesielt ikke merke-forhandlere) når man skal selge en bil privat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...