Jonte Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Skal bestille meg selv ett Heatshield til min E36 for å hindre varme til filteret mitt, så da lurer jeg på om flere vil henge seg på å handle sammens med meg. Prisen er 800,- stk Finnes til alle E30 og E36. Det følger også med ett "lokk" for å isolere best mulig. Ta kontakt.
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 hmm.. skulle hatt ett slikt til men E30 M3,men da må jeg muligens ha ett slikt bend også!? Mitt filter henger rett på luftmengdemåleren (viss det er det den klossen heter ) hvor kjøper du fra?
Gjest Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Det "lokket" du snakker om, er det pakningen som ligger rundt kanten på varmeskjoldet?
Jonte Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Passer det muligens til e34 og? Dette skal jeg forhøre meg om, kommer tilbake til deg med det. hmm.. skulle hatt ett slikt til men E30 M3,men da må jeg muligens ha ett slikt bend også!? Mitt filter henger rett på luftmengdemåleren (viss det er det den klossen heter ) hvor kjøper du fra? Rørstumper, bender etc får du vel hos tess eller lignende butikk. Hvordan er dette skjoldet festet til karosseriet? Dette er jeg ikke helt sikker på, men jeg skal forhøre meg litt om dette også. Det "lokket" du snakker om, er det pakningen som ligger rundt kanten på varmeskjoldet? Det er et lokk som legges fast i den pakningen. Filterkit kan skaffes sammens med dette shieldet!
Dr_S Skrevet Juli 22, 2006 Skrevet Juli 22, 2006 800,- ??? Får jo powerblanket fra KN til oppunder 400,-
Jonte Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Skrevet Juli 23, 2006 800,- ??? Får jo powerblanket fra KN til oppunder 400,- Powerblanket er jo noe helt annet.. Har ett slikt liggende her på rommet mitt, som jeg regner med jeg selger når jeg får dette.. Til alle interesserte, har ikke fått svar fra forretningen enda, men håper på å få svar over helga, så skal jeg legge ut info..
Dr_S Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Gjør samme nytten som powerblanket, hindre varme fra motor i å suges inn i luftfilteret.
Fredrik Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Hvis dette skulle gi en merkbar effekt... hvorfor er ikke et slikt skjold standard fra fabrikken da ?...
Jonte Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Skrevet Juli 23, 2006 Gjør samme nytten som powerblanket, hindre varme fra motor i å suges inn i luftfilteret. Deg om det, jeg vil heller ha ett slikt som dette, og om andre også vil ha det så kan de være med å kjøpe sammens med meg, om du ikke er interessert så skjønner jeg ikke hvorfor du driver på å poster masse svada? Hvis dette skulle gi en merkbar effekt... hvorfor er ikke et slikt skjold standard fra fabrikken da ?... Fordi en BMW ikke har ett konisk filter som standard? I teorien skal jo ett konisk filter gi mere luft inn til motoren enn et vanlig innsatsfilter, men på mange biler blir dette filteret stående slik at det suger varmluft og dermed vil det bli mindre effekt. Dette skal forhindre varmluften å komme til filteret, og dermed gi mer effekt. Om det stemmer, og alt dette vet jeg ikke, men jeg vil jo tru det har ganske bra funksjon..
-Anders- Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 åpent filter er jo i førsteomgang beregnet på turbomotorer og ikke sugemotorer.
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 åpent filter er jo i førsteomgang beregnet på turbomotorer og ikke sugemotorer. Det er det dummeste jeg har hørt.
Jonte Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Skrevet Juli 24, 2006 åpent filter er jo i førsteomgang beregnet på turbomotorer og ikke sugemotorer. Det er det dummeste jeg har hørt. Second that
Jonte Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Skrevet Juli 25, 2006 Hei. Jeg reiser bort på Fredag, og vil ha bestillingen gjort før den tid. Om noen skal ha skjold, så får dem si ifra. Jeg har en sammens med meg på bestillingen og om ingen andre er med så bestilles det bare to stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå