Gå til innhold

Da blir det Nürburgring! :D

cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Det med at 50 dør i året hvor har du det ifra, det er ikke riktig.

Du tror du kan banen etter 100, og det er da faren starter, men etter ca 250 er det en får ulykker, for da tror en, en er Herr Stritzel, og hvor feil kan en ta.

Jeg tipper du kan dele det tallet med døde, på minst 5, da er en kanskje nære det riktige tallet. I år er et av de verste arene på lenge, og så langt vet jeg om 3 som er gått på banen, så det med og overdrive disse tallene er ikke bra.

mvh en som kjenner området i eifel der banen ligger.

Thorleif... du har over 1000 runder på Ringen og kan vel dermed sies å være sånn rimelig tørr bak ørene når det gjelder denne fantastiske banen, men hvor mange runder tror du en fyr som Hans-Joachim Stuck (les: Herr Stritzel) har ?

Jeg har en plass mellom 2 og 2500 runder, Sabine ca 20 000 runder, og det har vært litt diskusjon vedr. Stritzel, og de fleste sier ca 50-60 000 er det han har. Neste gang jeg treffer han, skal jeg ta en prat med han vedr. dette, pluss få han og Sabine til å signere panseret på CSL'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en plass mellom 2 og 2500 runder, Sabine ca 20 000 runder, og det har vært litt diskusjon vedr. Stritzel, og de fleste sier ca 50-60 000 er det han har. Neste gang jeg treffer han, skal jeg ta en prat med han vedr. dette, pluss få han og Sabine til å signere panseret på CSL'en.

Hehehe... 50-60000 runder... det er jo nesten et helt liv... :lol:... imponerende... ingen tvil om det. Hmmm... i denne sammenheng (les: ant. runder for Sabine og Stritzel) er du vel snart ferdig med læretiden. Dine innlegg i dette forumet og BMWCCN´s forum er imidlertid alltid interessante og opplysende... det er ikke så mange av ditt kaliber når det gjelder hardcore kjøring på Ringen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... 50-60000 runder... det er jo nesten et helt liv... :lol:... imponerende... ingen tvil om det. Hmmm... i denne sammenheng (les: ant. runder for Sabine og Stritzel) er du vel snart ferdig med læretiden. Dine innlegg i dette forumet og BMWCCN´s forum er imidlertid alltid interessante og opplysende... det er ikke så mange av ditt kaliber når det gjelder hardcore kjøring på Ringen... :wink:

Hoved problemet mitt er at vanlig kjøring på ringen med bilen slik den er nå, begynner og bli i grenselandet, siden det ikke er langsomt lenger. Bilen blir nå optimalisert igjen, og er vel det nærmeste du kan komme en gate reistrert bil mot en løps bil. Dette gjør at det blir fler og fler svinger, på denne fantastiske banen nede i eifel, og har fått meg til å arbeide seriøst om å få et skikkelig løps team igang. Går alt slik planene, er vi igang før 2007 sesongen, men alt avhenger av om jeg får nok sponsor kroner inn til å drive teamet den første sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoved problemet mitt er at vanlig kjøring på ringen med bilen slik den er nå, begynner og bli i grenselandet, siden det ikke er langsomt lenger. Bilen blir nå optimalisert igjen, og er vel det nærmeste du kan komme en gate reistrert bil mot en løps bil. Dette gjør at det blir fler og fler svinger, på denne fantastiske banen nede i eifel, og har fått meg til å arbeide seriøst om å få et skikkelig løps team igang. Går alt slik planene, er vi igang før 2007 sesongen, men alt avhenger av om jeg får nok sponsor kroner inn til å drive teamet den første sesongen.

Jeg har fått med med nyheten om at du er igang med å organisere et team... jeg så bl.a innslaget på norsk TV2... :D... Det var vel ikke annet å vente fra din kant så interessert som du er i BMW og motorsport... 8) ... Jeg og sikkert mange andre ønsker deg lykke til... og vi venter naturligvis spente på hva du har å fortelle om et år frem i tid... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...