Gå til innhold

Heftige 12" subber til E36 coupè!


Anbefalte innlegg

Hva med cerwin vega stroker pro 12" det er en værsting

stroker%20pro%2012.jpg

specs

12" Dual 2 ohm Voice Coil Subwoofer

(Preliminary specifications subject to change.)

A Reincarnation of the Legendary Stroker Woofer

Adjustable Voice Coil Bias System

Dual Differential Spider Design

Multiple Gap "Balanced

Flux Motor" System

Enhanced Piston Area Surround Termination and Frame Design

Integrated Voicecoil

Heatsink Assembly

Insanely High Excursion

and SPL Capability

Peak Power Handling:

5000 watts

Sensitivity: 86dB 1w/1m

:) det hadde vært sykt til din E36 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle svar! jeg fikk spesialbygd en kasse til bilen min som passer akkuratt i mellom "tårnene" baki. dette funka faktisk ganske bra. doble 12" MTX Thunder 5500 subber i tett kasse. ang. den cerwin vega subben så tror jeg ikke jeg har plass til den forsterkeren som måtte til for å fått mest mulig ut av den! :D

mtx5500lr1.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du kjøpe deg Soundstream Picasso PCA3500D og stroker pro 15" hvis ikke det er heftig nok så vet ikke jeg heheh

bilde av forsterkern

Picture008_edited.jpg skal vist være meget bra har jeg hørt :)

her er bilder av cerwin vega stroker light :)

stroker15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville absolutt gått for doble 12". 15" er for stort mener jeg. Du må ha litt punch bass også. Ikke bare rumling som du får av en 15".

cerwin vega hører hjemme i hjemmet mener jeg. ikke i bilen.. min mening. har hatt en del cerwin vega opp i gjennom tidene, men da ikke til bil men som PA annlegg på diskotek. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett vil jeg anbefale å ha ett KICK ASS frontsett, gi faen i 6x9 og bare fjerne alle bokser og høyttalere under grillen i hattehylla. Flytter noe luft inn i coupéen. Får inntrykk av det selv. Har hvertfall punch så det holder med to Kicker Comp 12" i tett kasse brokobla på en RF Punch 4x75W RMS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggde til slutt seperate kasser som gikk inn side ved side lengst inn i bagasjen på coupén. Byggde dem så subbene slår noe på skrå bakover og opp i bagasjerommet. På RF HE2 ble ikke kassene større enn at de kun brukte det laveste rommet inderst. Masse plass til overs.. , og ihvertfall hårreisende i min tidligere coupé :D Ellers er resten av høytalerne like viktig for å fylle kjerra med gromlyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...