Haug530D Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Reiser til Danmark på Lørdag så nå har jeg vasket og polert bilen + fått på bimmers skiltholdere.
Steffan C Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Pen og blank E34 dette, du får ha go ferietur til Danmark . O.T: Den trenger litt senk .
SteffenM2 Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Pen og blank E34 dette, du får ha go ferietur til Danmark .O.T: Den trenger litt senk . Helt enig!
Haug530D Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Pen og blank E34 dette, du får ha go ferietur til Danmark .O.T: Den trenger litt senk . Helt enig! Egentlig så trenger den vel litt "Hev" bak hehe, men senking over hele linja kommer det nok til å bli ja
John H Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Har sett denne på bremnes, ser ut som en fin bil du har..hvor bor du?
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Nydelig bil, er ikke noe som passer bedre enn de baklyktene der på blå E34 Går utifra senking er pri 1 på bilen din? God tur! Husk, det er deilig å være norsk, i Danmark. PS: Du kan jo svippe innom Koed der nede
2mMy Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 stikke innom koed som Dr_S sa, og ta med senkesett =)
Haug530D Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Har sett denne på bremnes, ser ut som en fin bil du har..hvor bor du? Bor i Rubben, visste ikke det var flere Bømlinger her stikke innom koed som Dr_S sa, og ta med senkesett =) Skal gjøre det, hytta ligger ca 1- 1,5 timers kjøring fra Koed. Tviler på det blir senkesett nå.
antiloop Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Har sett denne på bremnes, ser ut som en fin bil du har..hvor bor du? Bor i Rubben, visste ikke det var flere Bømlinger her stikke innom koed som Dr_S sa, og ta med senkesett =) Skal gjøre det, hytta ligger ca 1- 1,5 timers kjøring fra Koed. Tviler på det blir senkesett nå. Blir det noe annet snacks da fra Koed til Bimmern når det ikke blir senkefjærer?
Haug530D Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Har sett denne på bremnes, ser ut som en fin bil du har..hvor bor du? Bor i Rubben, visste ikke det var flere Bømlinger her stikke innom koed som Dr_S sa, og ta med senkesett =) Skal gjøre det, hytta ligger ca 1- 1,5 timers kjøring fra Koed. Tviler på det blir senkesett nå. Blir det noe annet snacks da fra Koed til Bimmern når det ikke blir senkefjærer? Vet ikke helt ennda, planen var egentlig å kjøpe sportsunderstell (Senkesett og forsterkede foringer) Rieger styling ++, men ser nå at jeg har feilberegna penga litt, åsså må jeg skifte noe kledning å sånn på huset, tenker jeg får kjøpe litt snacks i vinter å heller bruke pengene på ferie, ferie å fritid har vært ganske nedprioitert en god stund, men kjenner det på kroppen at jeg må ta meg ferie nå, hehe, vet ikke hvor mye jeg har lyst å legge i bilen heller, har litt lyst på en 525 eller større i enten E34 utgave eller E39, har hatt E28 tidligere men det blir litt for gammelt og E60 har jeg ikke så mye sansen for, spesielt lyktene som stikker ut bakover siene, synes E34 er det fineste Karosseriet Bmw har laget. Drømmen er jo Alpina da, men men.
Haug530D Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Jau da var jeg hjemme igjen etter en uke i Danmark, det gikk ganske greitt det, men det var kanskje litt lite med 2 liter og 150 hester, merket det godt på de Danske motorveiene, var en del fete biler som for forbi, blant annet Porche Carerra GT, Alpina B10, M5, Audi A8 osv... Men gøy var det jo å cruise rundt i 130-160 km i snitt. Fikk litt problemer etter 3 dager også, temp måleren viste 35 grader ute da vi var i løveparken og Viskosekoplingen røk inne hos Løvene (kan kjøre gjennom parken blant løvene) kom meg heldigvis ut før motortempen ble for høy, tror vifta foran radiatoren gikk for fullt også for vi kom oss til hytta etterpå, men dagen etterpå kom jeg meg kun ca 5 km før nåla nærmet seg det røde og gode råd var dyre, jeg visste det at fortsatte jeg å kjøre nå ville nok toppen ryke (det har jeg prøvd før hehe) Så jeg lette rundt i bilen etter noe tau eller noe som kunne låse vifta fast, fant ingenting, men jeg hadde heldigvis en fleece jakke som det var sånn gummi snøre i, rev dette av og fikk surret det rundt viften, startet opp og begynnte å kjøre, tempen var fin helt til jeg var ca 3 km fra Bmw Service i Veilje, måtte da stoppe pga høy temp, gikk å spurte om de hadde noe tau eller hyssing inne på en Esso noe de ikke hadde, heldigvis overhørte en annen Nordmann hva jeg snakket om og ga meg to lastestropper som jeg fikk surret rundt, da kom jeg meg Til Bmw service, betalte ca 1500,- spenn for en viskosekopling og fikk låne verktøy å skiftet, men ennda så steg tempen litt, fikk kjørt den inn på verkstedet og etterfyllt vann, manglet sikkert 2 liter ca, dette grunnet at jeg hadde stoppet litt underveis å åpnet for å slippe ut trykket. etter dette har alt bare gått helt vidunderlig, jeg har jo selvfølgelig sittet klistret til Temp måleren hele turen, men det er bare meg, blir litt paranoid av sånn Var egentlig meningen at jeg skulle kjøre til Koed å kjøpe Viskose kopling Men fant ut det var litt langt å kjøre ca 150-160 km med defekt. Kjørte ca 30-40km til Bmw Service i Veilje.
John H Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Heisann, du kom deg hjem igjen ja..er jo typisk problem den koblinga og vanpumpa på m50'en..hadde samme problemet på min gamle 320, der røyk begge Vi begynner jo å bli noen bømlinger her inne nå? Er vel sikkert mellom 5 og 10 stk vil eg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå