Riefarn Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Som de fleste her inne vet hadde jeg et lite rundkast i vinter. For de som lurer på hva som skjedde: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19772&highlight= Fikk tak i delebil fra Bergen (Hellbound her inne) og gikk igang med demontering av bilene for en stund siden. Kommer bilder og oppdateringer etterhvert.. har gjort en del arbeid hittil som jeg skal legge ut så fort jeg får mulighet
jpse36 Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 bra du hørte på meg ikke gi opp, alt går hvis man vil. få frem noen bilder så vi får se hva som har skjedd
Riefarn Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 2.april (kvelden det skjedde) 4.april (fått bilen hjem) Etter dette begynte demonteringen... Måtte ut med gulvet siden dette inneholdt vann etter all snøen som kom inn gjennom takluka Fått ut alle vinduer og litt diverse: Hente delebil i Bergen: Har gjort mye mer, men må ta bilder først Kommer over helgen!
oddis Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Credit til deg som har guts og stå på vilje til å gjennomføre en oppbygging!
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Støtter Oddis sin kommentar full ut og gleder meg til å følge med på denne tråden
Riefarn Skrevet September 19, 2006 Forfatter Skrevet September 19, 2006 her er forresten det som er igjen av delebilen: Montert nye skiver, klosser og pusset opp kalipperene: Bilen skal leveres på lakkering iløpet av uka håper jeg... Så har skjedd mye etter de siste bildene som kom ut.. skiftet tak og byttet og justert dører, panser og skjermer som ble valset forrige uke osv... Snart ferdig ihvertfall
bmwdude Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Stå på sier jeg Ser ut til å blid bra!!
Mexos Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Legg ut bilder av hvordan bilen er nå da Høres ut som en haug med arbeid
Riefarn Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 Litt tidligere i sommer.. på vei til sveiseverksted for å bytte taket Bilen er nå på lakkering... kommer bilder iløpet av uka..
wheelman Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 går det virkelig ann å sveise på taket lovlig?
Riefarn Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 ja... gjør vel det.... så lenge det blir sveiset riktig så uansett ingen som ser om det er sveiset på ny takplate... og takplater selges jo hos f.eks GS-Bildeler... så regner med det er lovlig ja...
bmwdude Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 vi har byttet tak opp tilflere ganger på jobb vertfal.. men privat tak bygging, skal vell kansje godkjennes av fag folk,,, men hvem gidder det, så lenge man vet at det er godt nokk selv
Riefarn Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 Kjørte forbi lakkeringsverkstedet i stad å så bilen gjennom ruta, den er ferdig lakket (bortsett fra dørene) I kveld skal det limes inn front og bakruter Så helt konge ut, lakket inni dørkarmer og alt... blir såååå godt å få bilen på veien igjen..... slenger ut bilder av resultatet når jeg får den igjen, som jeg regner med er imorgen....
Lien Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Dette ser jo meget bra ut! Den ble ikke rammeskakk da du taka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå