Gå til innhold

318d "morsom" annonse


Mr.Plow
 Share

Anbefalte innlegg

tja, hadde vel ikke takka nei til å fått den der jeg..men jeg er ikke kravstor av meg så jeg klarte meg fint med den første e30 325'n jeg fikk av farmin jeg..rep objekt:) hadde jeg hatt et hav av penger så hadde jeg uansett aldri kjøpt meg en 2007 mod uansett bilmerke..liker ikke noen av de bilene som blir laget pr dags dato, har litt inntrykk av at bilene skal ligne mest mulig på konkurrentene sine biler..

Må nok til 80-tidlig 90tallet for å finne noen skikkelig pene biler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hun skal da selvsagt ha seg en BMW cab nå... :wink: Har du mye penger ser jeg ikke noe problem med å gi barna sine en ny bil. Hadde jeg selv vært i samme situasjon så hadde nok min sønn også fått seg en ny BMW..

Men er enig i at annonsen kunne vært skrevet på annen måte... :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok snakk om en underklasse/slum familie. Hadde jokke rå til skikkelig klima engang jo. Er det mulig?? og minste diseln da gitt. Standard felger.. Huff a mei

Det må da være under FNs fattigdomskriterier :roll::roll:

Alle skjønner jo at jenta trenger en kæb.

Heisann sveisan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahha fy fan:)

off, så stygg den nye bmwen er. ivertfall den 318d, fysja meg.

Hva er f.eks forskjellen i utseendet på E90 318d og E90 318i ?... :roll:

Forøvrig... tror jeg vi gjør lurt i å venne oss til at mange unge mennesker i fremtiden får det hele servert på et fat. Hva det så gjør med samfunnet generelt er imidlertid et helt annet spørsmål.

Personlig så elsker jeg utseende på E90`n, men det er tydeligvis delte meninger. Og godt er vel det.. Kjedelig hvis alle kjørte rundt i det samme.

Ja, blir som du sier bmwE9. Velstanden øker, og folk skjemmer bort ungene sine mer og mer. Så dette er som du sier, noe vi må vende oss til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som det er mye misunnelige folk her :roll::roll::roll:

Ja, er ikke du misunnelig kanskje? Er jo en nydelig bil! Hadde jeg fått en slik en selv, så hadde jeg jo vært evig glad! Men det er noen i denne verden som ikke er sånn skjønner jeg.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste at denne tråden kom til å spore av med kommentarer om misunnelse osv. Poenget mitt var at datteren i huset virker en smule utakknemlig. Er jo tross alt ikke SÅ mange som får splitter ny bil til 400 laken av far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel ikke at foreldrene gir ny bil til datteren sin, det syke er vel etter min mening at hun er så bortskjemt at hun ber om å FÅ en annen bil

Akkurat det er jeg helt enig i, men ellers må hun få hva hun ønsker for min del... det er jo heldigvis ikke min datter vi snakker om... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misunnelig ja,men dette er sikkert ei som har et ferskt førerkort,og som sikkert ikke bryr seg mer enn at det blir en del parkeringsbulker o.l..Ser for meg nicole Richie..Kvalmt spør du meg.Syns man skal gjøre litt for å fortjene en sånn bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåser langrent i om naboen kjøper seg en ny bil til 400k til dattera si, så lenge han ikke går bort til meg og skryter av det.

Kunne spart seg for denne kommentaren i salgsannonsen. Men på en annen måte, hadde ikke du lurt på hvorfor de skulle selge en bil som kun har gått en Trondheimstur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...