Gå til innhold

hvor mye hk er 325i bremsene laget til


rel0ad
 Share

Anbefalte innlegg

OT: Angående E30 325i bremsene så godkjenner TÜV 240hk på disse. Om det er helt over grensen er en annen sak. Og ca 400hk på E30 M3 bremser.

Man kan selvføgelig bare glemme å ringe BMW-Norge for slik dokumentasjon. Jeg skal selv ta M3'en min ned til moderlandet for godkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OT: Angående E30 325i bremsene så godkjenner TÜV 240hk på disse. Om det er helt over grensen er en annen sak. Og ca 400hk på E30 M3 bremser.

Man kan selvføgelig bare glemme å ringe BMW-Norge for slik dokumentasjon. Jeg skal selv ta M3'en min ned til moderlandet for godkjenning.

åssen skaffer jeg meg slike tuv papir da? kan man ringe tyskland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er ingen mulighet å få ett dokument som dokumenterer va 325i bremsen tåler, skjønner ikke at de skal være så vanskelig å ha med å gjøre., som å selge en sub det, å NEKTE å fortelle max watt, NEI det går ikke å fortelle det, iallefall ikke skriftlig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det finnes flere, men det er nok ingen som kommer med den dokumentasjonen du er på jakt etter.

Hvorfor ikke bare ta bilen ned til Tyskland og få en individuell godkjenning? Da har du også dokumentasjon på at karosseriet tåler de større påkjenningene som høyere motoreffekt gir. Og den er jo biltilsynet veeeldig interessert i..

Det du ellers trenger da er en støytest og avgassmåling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...