Gå til innhold

Bytte bil

Peoplez
 Share

BYTTE BIL?  

41 stemmer

1. 1. BYTTE BIL?

• BMW 520IA M///
      18
    • BMW 320IA M///
      23

Anbefalte innlegg

Nå har eg denne:

2002

80.000km 520ia 2.2 170 hk org. m-tech komplett med understell,eksos ++

skinn og det meste av utstyr utenom navi.

4_-263347145.jpg

4_-52845090.jpg

flere bilder : http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... php&page=4

så lurer eg på å bytte til denne:

2002 80.000km 320i 2.2 170hk coupe med omtrent samme utstyr som min.

M-tech pakke II og aerodynamikk pakke.

2_644672405.jpg

2_1857546094.jpg

Så da er spørsmålet, beholde min bil som eg er topp fornøgd med eller bytte til coupen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Peoplez... skrev ikke du et innlegg for ca. 12 dager siden der temaet var en innkallelse til militærtjeneste... det var et eller annet med et lån på bilen som kanskje ble vanskelig å betjene med kun 126 kroner dagen... og nå skal du sånn uten videre bytte bil... :roll:

Mitt råd til deg... slå deg til ro med det du har (les: en skikkelig fin E39)... gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden av gjerdet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold den 5'ern du har.

Hvorfor vil du bytte hvis du er fornøyd med den du har? Den høres også litt impulsiv ut denne bytteplanen din med tanke på militæret osv....?

Uansett - Du vet hva du har, men ikke hva du får... ( + at du har en kjempefin farge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Peoplez... skrev ikke du et innlegg for ca. 12 dager siden der temaet var en innkallelse til militærtjeneste... det var et eller annet med et lån på bilen som kanskje ble vanskelig å betjene med kun 126 kroner dagen... og nå skal du sånn uten videre bytte bil... :roll:

Mitt råd til deg... slå deg til ro med det du har (les: en skikkelig fin E39)... gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden av gjerdet... :wink:

Husker å ha lest den tråden ja. Mitt råd er: kvitt deg med billånet og 520'n FØR millitærtenesten. Siden du ikke har hatt den så lenge, så får du enda litt igjen for den :wink: . 5 serien er vel en av de BMW'ene som faller mest i verdi etter som årene går :? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...