Gå til innhold

Grilling og bimmers-prat, Asker lørdag 29. juli!

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, har visst tenkt en smule feil her ja...Trenger seff ikke kjøre til Oslo for å komme til Heggedal. Er det enklest å ta av E18 ved Asker eller?

Tja noe sånt, derfor jeg tenkte det var greit om jeg tvang hagenisse til å være kolonneleder fra Drammensområdet..

Dere kjører mot drøbakstunellen, og ved rundkjøringa før man tar av til Hurum så tar dere mot Slemmestad, der etter følger dere bare skilter til Heggedal, etter den blå butikken (den legger dere merke til) så er det første til høyre og 300 meter der står det Dal forsøksgård, bare kom inn, så skal jeg gjøre forsøk med BMW'ene deres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. er ikke meldt regn i morgen i følge Storm, men det var det jo ikke i dag heller, og nå har det da vitterlig kommet en del dråper (var på tide), så en vet jo aldri. Ser de melder sol fra morran av, men overskyet og 21 grader utover dagen, så holder regnet seg unna burde jo grilling funke bra.

Hvem er det som skal kjøre fra Drammensområdet? Få i gang en møteplass et sted rundt der eller? Bør være rask og enkel adkomst fra E18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som skal kjøre fra Drammensområdet? Få i gang en møteplass et sted rundt der eller? Bør være rask og enkel adkomst fra E18.

Dr_S og jeg hadde isåfall planer om å møtes på en bensinstasjon som ligger rett ved E18. Er enkelt å ta av fra motorveien, og enkelt å komme på den. Ligger vel... 50m fra veien.

Se kart:

kjellstad1redoy1.gif

kjellstad2redic9.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, måte kjøre inn noen biler i dag, så når vi kommer i morgen må jeg kjøre ut noen biler og parkere litt diverse, lurer nesten på om jeg skulle reist rett utover alene, men jeg skal møte, så får dere bare bære over med at jeg må rydde litt på verkstedet før vi går inn.

Blir det regn har jeg plass til sikkert rundt 20 personer inne, og med litt skikkelig parkering av biler blir det nok plass til minst 20 biler.

Om Hagenisse som jo vet hvor dette er kjører ledetog fra Shell ved der lierbommen var før og inn så kan jeg kjøre fra Oslo.

Vi fra Oslo kjører rundt 13:00 utover og i rettning Asker, vi kan jo legge inn stopp på Statoil i Asker det er jo rett ved veien og lett å finne for alle.

Dessuten er det nok lett å se en kolonne med BMW'er som kommer...

Om Vi satser på å være i Asker ca 13:40, med avreise fra Statoil 13:45 og beregnet ankomst til Heggedal 14:00

Da går det så sakte at selv min mor kunne holdt følge.

Møtested Oslo blir da Oslo S sjøsiden dvs på korttidsparkeringa / avstigning til Oslo S??

Hva om vi snakkes på telefon? jeg treffes på 906 51 933

Skulle det regne tar vi alt inne, og grillen ute, har kjøpt to sekker med grillkull, og jeg fyrer opp noe ved først så det kan brenne litt. Det er et avskåret oljefat med grillrist så det bør bli nok plass.

Det er en kiwibutikk ikke så langt unna og en eller annen kina nørmat enda litt nærmere så mat kan man kjøpe om det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...