S.Arnesen Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 sliter med det selv også. bilen blir ikke ren nok... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Pen bil, å gøy å se at forlk tar vare på bilene sine. MEN du må ikke bruke autosol på felgene, da dette er en chrome polish med SLIPEMIDDEL i. Felgene dine har (selv om det ikke ser slik ut) klarlakk oppå den høyglanspolerte kanten, slik at det du skal bruke, er kun bonevoks. Autosolen lager riper i klarlakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Misslikte hele opplegget til jeg så dette bildet Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 bilen e heilt råå. ser den hver dag, nesten:)))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Er ikke ofte det blir sagt noe pent om uorginalt stylede E36er av meg, men hvis man ser bort ifra bakfangeren, ser denne bilen virkelig bra ut. Meget pen. Godt og se du tar vare på den også. Stå på videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Takker Tror jeg skal skifte bakfanger. Var i tvil da jeg kjøpte den egentlig. Muligens en av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Takker Tror jeg skal skifte bakfanger. Var i tvil da jeg kjøpte den egentlig. Muligens en av disse. Nr.1 Nr.2 Nr.3 Kom gjerne med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Ta rieger!! (Den i midten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 oops sorry for dobbelpost, det la jeg ikke merke til.. Liker litt den Infinity II fangern (øverst) jeg Flere inputs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Rieger Fangeren (i midten) følger linjene til baklyktene og karosseriovergangen mellom bakskjerm og bagasjeluke Synes det er pent når det er helhetlig sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Ta Rieger Infinity II fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Det står og bikker mellom Nr.1 og 2 nå Er dette bare meg eller?: Syns Infinity II fangeren får frem mer av bakhjulene. Jeg liker det da jeg har 235 brede dekk bak. Syns det ser tøfft ut når man ser litt mye dekk, spes. med tyskerstuk stilen. 10" bred felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 stemmer for øverste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 skjønner ikke at det i det hele tatt er noe spørsmål angående bakfanger. er jo bare riegeren som passer til bilens linjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 skjønner ikke at det i det hele tatt er noe spørsmål angående bakfanger. er jo bare riegeren som passer til bilens linjer... Nr1 og 2 er begge Rieger.. (Nr2 er "e46 m3 look") Flere bilder: Rieger Infinity: "E46 M3 look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå