Gå til innhold

hva kan tenkes at denne bilen er verdt?nye bilder!!


R.E.H
 Share

Anbefalte innlegg

Nå her det jo seg sånn at alle vil kjøpe de billigst mulig, og selge de dyrt :D

Jeg ville ha gitt 20k for den kansje fikset den opp for 4k og prøvd å selge den for 27 k hehe

:lol:

Men her i nord kan vi få disse bilene for mye mindre..

Kjenner en som kjøpte en E30 318 for 2k og fikset den for 7k og nå har han blitt bydd 18k for den :shock:

jeg kjøpt en e36 318 1992 model for 5 tusen:P solgte den for 20 uten å løfte en finger på den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde ikke gitt noe over 20 jeg heller.. får jo en meget bra 325 for 30 da.. å en venninne av meg skal selge en nylakert e36 325i som er meget bra med sperre diff++ for 55k.. så får du mer en 20 så mener jeg du er heldig.. men husk.. dette er bare min mening.. tøff bil..:)

ja for all del si deres mening.. bare d ikke er hælt ræva:ohehe.. men slik som jeg har forståtrt d så får man ting billigere nedenfor nord norge.. alle fær til sør norge for å hente seg bil.. kjøper man en e30+ 325i hær for 30 så må man regne med et rust hull!!..hehe.. at det er akkurat sånn sier jeg ikke men føler d slikt selv.. men selv synes jeg 20k for denne når alt er ordnet som planene sier synes jeg er litt for lite.. men men..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var en fin bil,spesielle sideskjørt,var tøffe de.hold den mest mulig orginal,ik no dioder neonlys og piss,behold de fine chrom fangerne og.bytte motor som er gådd 197000?!? like greit og få tak i en som er gådd langt mindre vis det er mulig.sleng inn bilde av motor rom,bagasje rom,hele interiøret så kan jeg vurdere pris.at den er gådd så langt trekker mye ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var en fin bil,spesielle sideskjørt,var tøffe de.hold den mest mulig orginal,ik no dioder neonlys og piss,behold de fine chrom fangerne og.bytte motor som er gådd 197000?!? like greit og få tak i en som er gådd langt mindre vis det er mulig.sleng inn bilde av motor rom,bagasje rom,hele interiøret så kan jeg vurdere pris.at den er gådd så langt trekker mye ned.

ja angrer litt på at jeg kjøpte en bil som var gått så mye.. men vurderer sterkt å skifte motor.. må motoren være samme måned? er ikke sikker på korsn måned den bilen var regga i.. må jeg ha noe papirer på motoren eller er d bare å putte i siden det er samme motoren?.. må bare høre.. skal ta flere bilder å legge inn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

270000.....

Det tilsvarer ca 14000 i året..

Med andre ord så er vel dette er meget reel km.stand på en 87 mod.

Man burde kanskje heller være skeptisk til alle 325'ene som har gått 150000, eller ca 8000 i året, og som pga den "lave"km.stand er priset ALTFOR høyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

270000.....

Det tilsvarer ca 14000 i året..

Med andre ord så er vel dette er meget reel km.stand på en 87 mod.

Man burde kanskje heller være skeptisk til alle 325'ene som har gått 150000, eller ca 8000 i året, og som pga den "lave"km.stand er priset ALTFOR høyt...

jess.. å hvis d er noen biler som har gått så lite så kan di jo ikke se ut.. må jho ha stått i ro hvært halve år.. nedstøvet å mistet glansen.. mange symptomer på d.. skeptisk ja!! d er myyyye lureri.. jeg kunne jo også ha stilt tilbake km telleren å sagt noe annet.. men i motsettning til mange så vil jeg være ærlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var en fin bil,spesielle sideskjørt,var tøffe de.hold den mest mulig orginal,ik no dioder neonlys og piss,behold de fine chrom fangerne og.bytte motor som er gådd 197000?!? like greit og få tak i en som er gådd langt mindre vis det er mulig.sleng inn bilde av motor rom,bagasje rom,hele interiøret så kan jeg vurdere pris.at den er gådd så langt trekker mye ned.

ja angrer litt på at jeg kjøpte en bil som var gått så mye.. men vurderer sterkt å skifte motor.. må motoren være samme måned? er ikke sikker på korsn måned den bilen var regga i.. må jeg ha noe papirer på motoren eller er d bare å putte i siden det er samme motoren?.. må bare høre.. skal ta flere bilder å legge inn:D

jeg antar at du ikke er voksen (ikke frekt ment!!!) min oppfatting er at ungdom kan ha så pen bil som bare det uansett kilometer farge motor rust samme faen.. like vanskelig og få solgt uansett :P men jeg ville sagtg en mellom ting mellom det som er sagt før her. burde ikke være noe problem og selge denne for 30K hvis du har flaks med potensielle kjøpere og ikke er 18 opp til 23 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var en fin bil,spesielle sideskjørt,var tøffe de.hold den mest mulig orginal,ik no dioder neonlys og piss,behold de fine chrom fangerne og.bytte motor som er gådd 197000?!? like greit og få tak i en som er gådd langt mindre vis det er mulig.sleng inn bilde av motor rom,bagasje rom,hele interiøret så kan jeg vurdere pris.at den er gådd så langt trekker mye ned.

ja angrer litt på at jeg kjøpte en bil som var gått så mye.. men vurderer sterkt å skifte motor.. må motoren være samme måned? er ikke sikker på korsn måned den bilen var regga i.. må jeg ha noe papirer på motoren eller er d bare å putte i siden det er samme motoren?.. må bare høre.. skal ta flere bilder å legge inn:D

jeg antar at du ikke er voksen (ikke frekt ment!!!) min oppfatting er at ungdom kan ha så pen bil som bare det uansett kilometer farge motor rust samme faen.. like vanskelig og få solgt uansett :P men jeg ville sagtg en mellom ting mellom det som er sagt før her. burde ikke være noe problem og selge denne for 30K hvis du har flaks med potensielle kjøpere og ikke er 18 opp til 23 :)

¨

er ikke 100% sikker på hva du mente.. men hvis jeg forstod deg rett så så jeg mest på bungler og om den så fin ut når jeg kjøpte den.. men nå angrer jeg litt på at jeg kjøpte den men BARE pga km standen egentli.. var egentli usikkert hvor myer rust siden jeg ikke hadde så mye som en garasje å se på bilen i.. han som eide den før meg jobbet på en butikk nær meg så var bare å så litt der.. men han sa d var lite rust og jeg trodde han.. han var en ærlig mann å så med en gang når sommeren kom og jeg hade tilgang til bukk at han snakket sant om rustet.. var litt under jakkfestene framme.. men hvilken e30 har ikke d med mindre man akkurat har fjernet d?hehe.. var litt rust på panseret og men har jo nytt som er til lakkering så.. jeg har ikke sett en e30 som har original lakk slik som har mindre rust! langt ifra egentli.. men skal ikke heve meg over noen så.. ja jeg syntes rundt 30 er kanskje rett pris.. men får se når alt er gjort om jeg selger i d hele og d store.. blir sikkert å krevfe for mye siden d koster masse penger å gjøre alt mulig små tjafs:Phehe.. iallefall for meg.. går jo skole og jobber på et treningsstudio på kveldstid:Phehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri, noensinne, gitt så mye som 40000,- for en 20 år gammel E30. Ikke om det var 325 engang. (Da skulle den i såfall vært 200% prikkfri, med rett farge, utstyr osv).

Bilen din så ganske pen ut. Jeg ser for meg 25000,-.

Men for all del. Mange E30 går for spinnville priser, og dersom du treffer rette idioten kan du jo sikkert få 50000,- for den også.

Det skal sies at jeg ikke har noen spesielle følelser for E30 og derfor aldri ville anstrengt meg for å skaffe meg en. En E30 entusiast vil muligens kunne strekke seg litt for et fint eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri, noensinne, gitt så mye som 40000,- for en 20 år gammel E30. Ikke om det var 325 engang. (Da skulle den i såfall vært 200% prikkfri, med rett farge, utstyr osv).

Bilen din så ganske pen ut. Jeg ser for meg 25000,-.

Men for all del. Mange E30 går for spinnville priser, og dersom du treffer rette idioten kan du jo sikkert få 50000,- for den også.

Det skal sies at jeg ikke har noen spesielle følelser for E30 og derfor aldri ville anstrengt meg for å skaffe meg en. En E30 entusiast vil muligens kunne strekke seg litt for et fint eksemplar.

hehe.. joda sant som du sier.. jeg liker e30 ganske godt, synes d er fine biler.. men så er jo du kommet litt opp i værden og har e46=)hehe.. *sikle* fine biler:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er gått 270mil ca!

87 modell som ikke har gått lengre er jo ikke akkurat lagervare;)

nei nei for all del.. ikke sånn ment.. men hvis d e så merkbar stor forskjell.. den er jo 19 år og finner du en som har gått under 150 (original motor) så er d jo noe muffens?d vil nå jeg si.. eller sånn hvis d er spesiell bil som må lagres på vinter eller ved dårli vær å sånn så er d jo kanskje litt mer naturlig.. må ikke være akkurat sånn som jeg sier men mener bare sånn generellt.. bare mine meninger..=)tross alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri, noensinne, gitt så mye som 40000,- for en 20 år gammel E30. Ikke om det var 325 engang. (Da skulle den i såfall vært 200% prikkfri, med rett farge, utstyr osv).

Bilen din så ganske pen ut. Jeg ser for meg 25000,-.

Men for all del. Mange E30 går for spinnville priser, og dersom du treffer rette idioten kan du jo sikkert få 50000,- for den også.

Det skal sies at jeg ikke har noen spesielle følelser for E30 og derfor aldri ville anstrengt meg for å skaffe meg en. En E30 entusiast vil muligens kunne strekke seg litt for et fint eksemplar.

hehe.. joda sant som du sier.. jeg liker e30 ganske godt, synes d er fine biler.. men så er jo du kommet litt opp i værden og har e46=)hehe.. *sikle* fine biler:D

Nå er det ikke sånn at jeg ikke liker E30 altså. Det er artige biler. Langt mer go cart-aktig enn f.eks. E46. Poenget mitt er at når vi nærmer oss 40000,- så har man plutselig flust med E36 å velge blant også. En langt bedre og mer moderne (men kanskje ikke like morsom) bil. Så det gjelder å se litt lenger enn nesetippen sin og se hva man faktisk kan få for de forskjellige summene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selfølgelig... skjønner deg jo godt.. men d spørs litt hvor villig du er til å kjøre langt for å hente en bil.. hær i nord synes iallefall jeg at prisene er litt stivere enn på sørlandet for eksempel.. di fleste kjører sørover og kjøper bil å selger i nord igjenn for en større penge.. men men.. greit at det kan være mere moderne men man vil jo helst ha en bil som er mest mulig stand og den må jo være fin å se på og.. men mange forskjellige syn på bilkjøp og salg..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...