Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg en gladnyhet å komme med.

Fikk nemlig skiltene på bilen i dag, som jeg har gledet meg så lenge til!

Fikk kjørt en del med bilen i dag, og kan ikke si stort annet enn at jeg storkoser meg bak rattet. Det er en ganske spesiell bil å kjøre synes jeg. Mye krefter, dyp sekserbrumming og cruising på lave turtaller uten at motoren trenge å anstrenge seg noe særlig, og bilen ligger godt på veien. Det er tydelig at denne bilen en gang ble bygget for autobahn-cruising, med den velfungerende automatkassen den er utstyrt med. Kunne riktignok hatt et gir til, men bortsett fra det så opptrer den bare helt nydelig. :)

Desverre er det enda 1 måned igjen til jeg får førerkortet, men forhåpentligvis går den måneden litt fort. For øyeblikket kjører jeg nemlig rundt med min far i passasjersetet. 8)

• Svar 438
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for gode tilbakemeldinger. :)

Hvor mye penger jeg har brukt på denne bilen har jeg ikke helt oversikt over, lite er det ihvertfall ikke. Men jeg skal ikke ta all æren selv, for jeg har tross alt fått en del sponsing fra mine nærmeste.

Senkesett fremme står høyt på listen min, men jeg har mye teknisk med denne bilen som jeg må bruke penger på å reparere først av alt.

I tillegg er det et par småbulker rundt omkring som må rettes opp, og litt rust i bagasjerom og fremst på gulvet som må sveises, men ettersom jeg jobber som lakkerer regner jeg med at dette er noe jeg kommer til å ordne opp i etterhvert. Planen er å hellakkere bilen om noen år. :)

Skrevet

Fin bil du har der :) Og grattis med skilt! Kommer vell til å se deg på nesset om ikke så lenge? ;) Om du ser en Sølvgrå 318 E46 som er RJ registrert må du bare komme bort å hilse! :)

Skrevet

Jeppjepp :D

Oppkjøring har jeg fått den 2 oktober, klokken 09:30 :wink:

Det er vel og merke 1 liten måned igjen til det ca, men det overlever jeg vel.

Kommer nok til å dukke opp på prostneset en gang iblant ja. Det er bare å komme å hilse på meg også, hvis jeg ikke selv husker å hilse. :P

Skrevet

du skulle nok aldri sagt når du har oppkjøring.. hehe

mange av kompissene mine gjordet det.. og mange strøk.. så da visste alle at dem hadde stryki :D jeg kom bare ut på dne lokale råneplassen uten att noen hadde vist att jeg hadde oppkjøring.. :)

Skrevet

Bilen er nok ikke så strøken som fra fabrikk ennå, som sagt så er det noen bulker og rust som må tas fremdeles, men det skal tas etterhvert. :)

Morty999:

Hvorfor skulle jeg stryke? hehe.. O:)

Vi får se hva som skjer, jeg kjører ihvertfall nyeste typen 5-serie på kjøreskolen og det samme skal jeg når jeg kjøre på oppkjøringen. En utrolig lettkjørt bil, føler meg som hjemme i den for å si det slik. :)

Skrevet

meget pen bil..

godt det er noen slike som blir tatt vare på :)

Du har ikke lov til å øvelsekjøre med gamlingen, men det vet du sikkert:P *pirkepirke*

selvom man driter i det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...