E-Evjen Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Hei, Har akkurat kjøpt meg en TomTom GO 910 som jeg har 20 gb lagringsplass på og tenkte jeg også skal bruke som MP3 spiller. Nå har jeg bare orginal kassett spiller i min 95 525tds så det sier seg selv at jeg må ha noe nytt, men hvor bra lyd blir det på disse cd-spillerne som har AUX inngang i fronten? Skal jeg gi opp hele greiene og blåse i å koble GPS`n til anlegget eller er det verdt et forsøk? Det frister jo litt å prøve da jeg får alle funkjsonene til GPS`n inn over anlegget (handsfree, navigasjon, MP3 osv). Jeg må altså koble GPS`n inn i en AUX inngang for de som ikke skjønte det. Jeg har sett litt på Sony CDX-A251C og jeg vil tro den duger til mitt formål? Noen andre forslag isåfall, jeg MÅ ha noe som passer nogenlunde med resten av interiøret, altså ikke noe sølvgreier med masse farger. Skal også ha aktiv sub og har halveis bestemt meg for denne. Vil dette fungere brukbart ihop? Vær så snill, hjelp en dust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Den Sonyen er helt kurant. Ingen problem å ha AUX i front. Det er jo bare praktisk. Så kan du bruke andre spillere enn TOMTOMen hvis du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Er vel i prinsippet ikke dårligere lyd via front minijack enn phono inngang bak spilleren. Det er kvaliteten på selve spilleren, spesielt den innebygde forserkeren, som lager begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Stemmer det. Eneste du kan få dårligere lyd med er hvis du bruker headsetutgangene på en ekstern kilde enn hvis den har line out. I alle fall etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 Flott. Da er dette bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg har brukt denne sammen med min SE W810i som mp3 spiller og for mine ikke så forferdelig kresne ører er det helt grei lyd i alle fall. Grei måte å kunnet styre mp3'ene på. Men som oftes hører jeg kun på musikken fra motorrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Har eldgammel Philips med AUX-inngang i 535en (fant den i en eske utenfor), og det fungerer helt greit. Får både navigasjon og mp3 fra PDAen på anlegget.. kjempefint. Får nok vurdere å handle en slik Sony som er linket opp i toppen her jeg også.. så finfin ut, og AUX er gull! Uendelige muligheter nå som alt er så bærbart.. dvd-spillere, mobiltelefoner, mp3-spillere, PDAer, navigasjonsenheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Den GT300en har jeg solgt en hel del av. Og ingen har hatt problemer med den. Har solgt slik til både en veninne og noen kamerater. Alle er storfornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå