haakon Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 BMW har vel ikke så mye med avgiftene til staten å gjøre.. det er vel ikke bilen for mann i gata i andre land med lav bil-skattlegging heller? dessuten tror jeg overnevnte mann har mer enn nok med sin 110hk/1.6liter. ikke bra hvis masse folk har 300hk under panseret som skal tynes i hytt o pine. er jo rekordstort salg av luksusbiler som ferarri,maserati og store bmw`er så prisene er vel ikke såå avskrekkende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Synes coupéen er flott jeg! Den har liksom blitt enda mer sportsbil enn hva coupéutgavene av E30, E36 og E46 har vært.. Det er jeg helt enig i... og det er ellers liten tvil om at denne bilen er minst en klasse opp i forhold til den tilsvarende E46 coupe versjonen... skikkelig fin er den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Einen bayerische lecherbischen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Denne modellen har jeg hatt litt problemer med å like. Men ettersom jeg ser flere bilder så ser den bare bedre og bedre ut . Skikkelig pen på det bilde som antiloop posta her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg er totalt forelska i denne bilen, den er veldig fin. OT. Det er noen okser i bakgrunnen på bildet med ring rundt ?? Hva er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 OT. Det er noen okser i bakgrunnen på bildet med ring rundt ?? Hva er det Jeg er ikke helt sikker, men kanskje det er bare for å markere at det er glass der. Så ingen skal tro at de kan lene seg ut i lufta og skalle hue i glassveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Diskre racer dette.. På det bildet var den jo knallfin! Forøvrig det eneste bildet jeg har sett som jeg synes den er skikkelig fin... Savner den knekken/vinkelen på bakluka som er på tidligere modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå