oas3k Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg har ikke peil på bilstero men jeg har en Bmw e46 med bussines cd spiller. Jeg brukte før en fm transmitter til ipoden min men vil bruke mobilen nå og lurte på om jeg skulle bruke aux kabel vis man kaller det det . Er det et sånn inngang på bussiness spilleren og vis ikke går det an å få kjøpt en sånn inngang man kan koble på den cd spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Du trenger denne adapteren (CTVBMX002) for å i det hele tatt få AUX. Det er ikke klargjort noe direkte på E46. Tror nok at de fleste som selger Sony bilstereo kan skaffe dette merket. http://www.connects2.com/c2search.aspx?catID=4&manID=204&modID=528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Hør med ovex her på forumet. Han selger ipodadaptere som visstnok fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=1364 Denne ser ganske ulik ut i forhold til den du linket, er det samme greia bare med annet design? Edit: sjekka det ut var sånn at 09/02 modellene hade annet programmvar i steroene så de var komplitable med bmw aux in plugger mens e46 prod. før det ikke kunne dette, men måtte ofre cd veksler kontakten til en aftermarked aux in. Bestillte connects 2 aux in adaptere kommer til bak om den funka bra, leste at den var litt dårlig lyd fra den men fant ingen andre alternativer så måtte gå for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå