Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

M5 har ikke tåkelys, nei.

Synes ikke det gjør noe at det ikke er tåkelys jeg. Føler at den tåklys-greia er, eller iallefall bør, være litt på vei ut. En '90-talls-greie...

Bruker aldri mine.

Mye tøffere med noen pene xenonlys. :wink:

Man kan jo selvfølgelig ha begge deler, men synes ikke den der "park-/tåkelys-greia" er så tøff lenger.

Skrevet

Ja, det er synd at M5 ikke har tåkelys som standard, men det spiller ingen rolle. Jeg holder på å støpe form og fester til tåkelys, så skal jeg se om jeg får noen tåkelys rimelige på åpningsdagen av GS bildeler i Oslo. Senkesett og shadowline kommer kanskje senere i sommer.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.. :)

Skrevet

Synes ikke det gjør noe at det ikke er tåkelys jeg. Føler at den tåklys-greia er, eller iallefall bør, være litt på vei ut. En '90-talls-greie...

Bruker aldri mine.

Man kan jo selvfølgelig ha begge deler, men synes ikke den der "park-/tåkelys-greia" er så tøff lenger.

Da tror jeg du går mot strømmen, men men ;)

Skrevet

Jeg kan bare ikke si meg enig i noen av de uttalelsene som har kommet.

Felgene er perfekte til denne bilen, de er cleane men fortsatt stillige. Griller ser bare helt perfekt ut, sant som TAS sier den ser mer sinna ut med svart grill.

Nydelig bil!!

Skrevet

Bruker aldri mine.

Er helt enig med deg Magnus!

Har tåkelys på 535en, men har ikke brydd meg med å se om de virker en gang. Synes nærlys er absolutt penest. Tror egentlig det der tåkelysgreiene gikk ut da så godt som alle biler fikk det som standard for et par år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...