Gå til innhold

Min 2001 E46 320i sedan.

Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg snart vært medlem i 1 år og da er det kanskje på tide å lage meg en tråd om bilen min.. Har vel slengt ut noen bilder før her og der, men greit å ha alt på ett sted. Synspunkter og eventuelle forslag til modifikasjoner tas imot!

Utstyr:

475 Safirschwarz metallic

Q9LT Lysgult mosaikskinn

210 DSC

249 Multifunskjonstaster

255 Lær sportsratt

302 Fjernstyrt alarm

320 Uten emblem

337 Sportspakke

411 Elektrisk vindushever foran og bak

459 El. Seteregulering forseter m/minne for førersete

464 Skibag

473 Midtarmlene foran

493 Armlene i baksete m/strømuttak/koppholder/søppelpose

494 Oppvarmet sete for fører og passasjer

495 Trepunkt sele og nakkeputer bak

522 Xenon lys

534 Klimaautomatikk

606 Radio og navigasjonssystem GPS

672 BMW CD skifter for 6 cd

Det er det som står på utstyrslisten fra BMW Norge AS.

Annet utstyr å nevne er vel Cruisecontroll og elektrisk passasjersete u/minne.

Motor:

M54 B22

170 Hk, 210 NM.

Bilder:

BMW1.jpg

BMW5.jpg

BMW3.jpg

BMW4.jpg

BMW2.jpg

BMW6.jpg

BMW12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk [space]! Interiøret synes jeg også er skikkelig fint + at jeg har det utstyret jeg trenger. Er faktisk en del som ikke liker den fargekombinasjonen, men jeg synes det er veldig fint jeg. Særlig i kombi med karbon listene..

Sivert: Den forrige eieren er søsteren til en kompis av meg. Hun kjøpte den av Stenshagen Bil. Stenshagen bil tok inn 3 prikk like biler i 2001 som demobiler, så det er sikkert en av de du har sett. Litt senking hadde blitt fint tror jeg. Litt usikker på hvor mye jeg skal senke bare.. Senking, 18" Alpina og en liten tur till ESS er de tingene jeg godt kunne tenkt meg å gjennomført ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk [space]! Interiøret synes jeg også er skikkelig fint + at jeg har det utstyret jeg trenger. Er faktisk en del som ikke liker den fargekombinasjonen, men jeg synes det er veldig fint jeg. Særlig i kombi med karbon listene..

Jeg synes farge kombinasjonen var veldig pen! Mye bedre med carbon, enn treverk eller annet i bilen synes hvertfall jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes carbon eller aluminiumslister er penest ja.. Synes treverk egentlig ikke er så pent. Da må det i tilfelle være mørkt. Alpina kan til nød slippe unna med treverk og eventuelt 7-serien, men generelt så synes jeg treverk passer best på hus.. Legger meg sikkert ut med en del folk nå, men det er nå bare min mening. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treverk er fint, gir en veldig varm og god følelse :P

Hvor mye koster det og kjøpe aluminiumslister til en E-46 ?

Har faktisk helt lik bil som deg, bare jeg har svart interiør.

Vis du skal kjøpe felger til bilen anbefaler jeg deg og kjøpe BBS felger som en del andre har gjort eller de nye m3 felgene. Jeg har 18" men hadde ikke hvert noe problem og kjørt med 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med interiøret jeg! Felgplanene er der enda de.. Ikke sikkert jeg kjøper nye før til neste år. Har bestemt meg for Alpina. Har siklet på Alpina felgene i mange år nå så.. Kommer til å kjøpe i 18", tror det blir pent med litt moderat senking. Nå venter jeg bare på å få nytt panser så blir jeg fornøyd. Er den berømte rusten over lyktene på mitt også.. :(

Arax: Jeg har ikke peiling på hvor mye aluminiumslister til e46 koster. Sikkert noen andre her som vet det.. Ja, det finnes mange fine felger. Hadde jeg hatt en 5-serie så hadde jeg garantert gått for noe med skikkelig felgkant, men tror Alpina blir veldig pent på min.

alpina16us2fs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fullt alulistesett inkl. girknott og håndbrekk på schmiedmann når jeg kjøpte bilen. Husker ikke prisen, men de har det hvertfall der.

Det sto mellom alu og karbon, men alu var en del billigere, så da fikk det bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...