arne-vig Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Er det noen som har en cd over kart til norden til min navigasjon spiller. Det er en original professional spiller til en 2003 e46. Ikke dvd plate, kun cd. Jeg kan betale litt for den, hvis noen kan brenne den til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efagerli Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Fikk du tak i CD'n? HAr nettopp tatt inn en 520d 2002 modell med 16:9. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik CD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hei, dere! Har nettopp kjøpt bmw, ble en 318ci 2000. Fin bil, men på denne var det heller ikke cd / dvd med kart over norge, nærmeste var sverige og danmark. Er det noen som har denne cden? Jeg har den typen nav med en pil og en dame som snakker! Evt hvor får jeg tak i denne? Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hei! Jeg har også en sånn nav med piler. Jeg har en cd som gjelder for omtrent hele Europa. Fungerer helt perfekt! Fant den på http://thex.org/. Søkte på VDO dayton eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Takk så mye, driver å plukker den ned nå! Håper bare den fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Du får si ifra hva slags versjon du plukker ned og om den fungerer. Skal brenne en ny en snart tenkte jeg.. Min er fra 2003-2004 og ikke helt oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Ait, da fikk jeg omsider lastet ned en nav cd, Bmw 2005 scandinavia, Leste at denne måtte brennes saaaakte og at den måtte brennes på en spesiell cd plate. Fikk gjort alt dette, men fungerer fortsatt ikke. Det som nå har skjedd et at cd sitter fast i spilleren, det lyser på CD-IN eller hva det er det står der, men den kommer ikke ut når jeg trykker på Eject! Noen som har noen forslag på denne? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 skru av tenningen og trykk på eject det funket hos meg. men jeg må ha den til dvd spilleren noen som vet hvor jeg finner den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Alex3d: Jeg brant min på en helt vanlig cd og i vanlig fart. Skjønner ikke at det skal være noen forskjell på cd'er eller fart på brenningen. Bare å brenne i den farten som det står på cd'en det. Fungerer ihvertfall hos meg. Kjell Rune: Har du sjekket x og andre x sider? Ligger sikkert noe ute der.. Bare å finne ut hva original dvd'en heter og søke etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 www.navshop.com hvis dere er villig til å betale litt - langt under org. bmw så skal navshop ha til de fleste biler, velg modell på menyen til venstre (litt ned). Kun for orientering - da prisen blir høy kontra brenning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Nåhar jeg kjøpt meg originalen for2006/2007 - hele norden og en annan cd med hovedveiene i europa, noen som vil ha et eksemplar for litt penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Noen som vet om cden som arne har kjøpt vil fungere på en 2000 e46 318CI? Har BMW Navigation system med liten oransj skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerL Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har samme problemet som alex3d, en DVD sitter fast i spilleren, og det hjelper ikke ikke å slå av tenningen, som Kjell Rune skriver. Det er "Proff" navigatoren i en 2002 E46 det gjelder. Finnes det en slik nødutløser som vi hadde dengang det var CD stasjoner som var "topp"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerL Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 beklager typo i siste innlegg. Det skal være 2004-2 high DVD, i en 2004 mod E46, som ikke vil ut med eject knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snublefot Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har lasta nd VDO Dayton, men får dette ikkje til å virke. Scandinavia (DNK - FIN - NOR - SWE) + Major Roads of Europe 2006/2007 - VDO Dayton. Har brent denne ut på ein CD men navigasjonen vil ikkje finne CDen. Er det noko lure tips for å få dette til å virka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå