Gå til innhold

Navigation cd til original spiller.

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en cd over kart til norden til min navigasjon spiller.

Det er en original professional spiller til en 2003 e46. Ikke dvd plate, kun cd. Jeg kan betale litt for den, hvis noen kan brenne den til meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei, dere! Har nettopp kjøpt bmw, ble en 318ci 2000. Fin bil, men på denne var det heller ikke cd / dvd med kart over norge, nærmeste var sverige og danmark. Er det noen som har denne cden? Jeg har den typen nav med en pil og en dame som snakker! Evt hvor får jeg tak i denne?

Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ait, da fikk jeg omsider lastet ned en nav cd, Bmw 2005 scandinavia, Leste at denne måtte brennes saaaakte og at den måtte brennes på en spesiell cd plate. Fikk gjort alt dette, men fungerer fortsatt ikke. Det som nå har skjedd et at cd sitter fast i spilleren, det lyser på CD-IN eller hva det er det står der, men den kommer ikke ut når jeg trykker på Eject! Noen som har noen forslag på denne? .. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex3d: Jeg brant min på en helt vanlig cd og i vanlig fart. Skjønner ikke at det skal være noen forskjell på cd'er eller fart på brenningen. Bare å brenne i den farten som det står på cd'en det. Fungerer ihvertfall hos meg.

Kjell Rune: Har du sjekket x og andre x sider? Ligger sikkert noe ute der.. Bare å finne ut hva original dvd'en heter og søke etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har samme problemet som alex3d, en DVD sitter fast i spilleren, og det hjelper ikke ikke å slå av tenningen, som Kjell Rune skriver.

Det er "Proff" navigatoren i en 2002 E46 det gjelder.

Finnes det en slik nødutløser som vi hadde dengang det var CD stasjoner som var "topp"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har lasta nd VDO Dayton, men får dette ikkje til å virke.

Scandinavia (DNK - FIN - NOR - SWE) + Major Roads of Europe 2006/2007 - VDO Dayton.

Har brent denne ut på ein CD men navigasjonen vil ikkje finne CDen.

Er det noko lure tips for å få dette til å virka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...