Nils Jørgen Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Motoren i 540ien er meget sterk. Mener den har over 300NM på tomgang. 400 max. (Har selv en 540ia delebil stående og en identisk bil som er vist her til motaker-bil. Ser ut som det kan bli bra ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 har en sånn bil jeg også! bare touring i techno violet. kan for all del ikke klage på lyden, vekker ganske stor oppmerksomhet når man gir bånn gass og bilen er drit digg å kjøre. og for å nevne ang nm, så står det i papira(hvis jeg husker riktig) 440nm/ 3600.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Den foreviste bil er vel egentlig en 540ia om man skal være pirkete... for øvrig en pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 M60B40 har 400Nm M62B44 har 420Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Den foreviste bil er vel egentlig en 540ia om man skal være pirkete... for øvrig en pen bil... ja stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Jeg så denne bilen i parkert nede ved Thon hotels igår, måtte ta en kikkerunde jeg også. Utrolig strøken bil, en av de peneste e34ne jeg har sett, og alpina felgene gjør virkelig susen! Farge kombinasjonen mellom gråhvitt skinn og blåfargen var utrolig pent, absolutt en bil som vekker oppsikt, hvertfall for kjennere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Nydelig bil! Fargen og felgene er så bra de kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gøffo Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Har en slik bil selv, bare sølvfarget. Noe sinker er det ikke. Chippet 318 hk / 465 Nm. Faktisk så leverer den mere Nm enn M5. Har også hørt at Motoren ble kåret til verdens beste V8 motor i usa (kan være oppspinn). Kompressor fra ESS tuning øker effekten til 415-430 hk (ca 50000kr), og det frister men ikke med det første, da skal bilen gjøre 0-100 på 5,1 sek, med automatkasse, ikke værst. Har 70% bonus og betaler under 5000kr i året for kasko, har bare 8000km i året. Når jeg kjører i 80 km/t ligger turtallet og viler på 1450 r/min og hvis jeg ikke husker feil var turtallet på 2500 r/min i 150 km/t. Tidligere eier hadde bilen i over 270 km/t i Tyskland. Har du ikke prøvd en slik bil er det en opplevelse, men som sagt ikke mange sedan utgaver av denne bilen i norge. Enkel grunn prisen ny var ikke billig. (hm min er norsk bil fra ny av). Skal du importere en slik bil (1994 mod) koster bare avgiftene ca 150.000kr + bil. E34 540IA er ikke lett å få kloa i, bare søk selv. Men kanskje jeg selger den en gang, det får tiden vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gøffo Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Når det gjelder lyden så hører du ingen ting når man kjører vanlig, og egenlig ikke så mye når du gasser på. Men dette kan enkelt løses med bakpotte om man ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Lurer på om det går en slik i nærheten av haugesund..Den ser også meget pen ut vertfall når den raser forbi deg i vill fart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gøffo Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 En fordel med denne bilen er at du kan putte M5 E39 rett i, ifølge enkelte kilder. Dette kan jeg ikke bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Går en i Haugesund ja, e eg som har den hehe En drøm å ta forbi kjøringer med, gi gass og responsen e brutal. Sort bil med gule hoved og grøfte lys, ingen andre i Hgsd som har dette som eg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 får en seg litt mere penger i mnd, skal det nok bli en slik en kanskje etter hvert. Finnes ikke så mange sedaner, men er jo ett par stasjonsvogner til salgs på finn.no og det er jo både fornuftig og "praktisk" av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Går en i Haugesund ja, e eg som har den heheEn drøm å ta forbi kjøringer med, gi gass og responsen e brutal. Sort bil med gule hoved og grøfte lys, ingen andre i Hgsd som har dette som eg vet om. Hmm..den eg så for noen uker siden var en sedan, med noen svære felger..det sto vertfall 540 bakpå den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 synes det er en veldig praktisk bil! når jeg henta bilen og kjørte den hjem (130mil) hadde jeg et snitt forbruk på 0,98 l/mil, og det er ikke så gærnt da det ble litt testing på turen. forresten, er det ikke 250 km/h fartsperre på de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå