///Martin Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 "nesten" bare å smelle inn en 3,6L her.. MEGET fin bil! Skulle bare hatt litt mer power. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Kan man spør hva fargen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Nå ser det ut til at jeg får denne bilen i innbytte rundt juletider Noen interesserte? hvilken pris ligger disse på nå? Er det spoiler på denne bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Er det spoiler på denne bilen nå? Nei, den er akkurat lik som da jeg solgte den (foruten noen småting som henger og blør ) Jeg prøvde den faktisk en liten tur på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Kan man spør hva fargen heter? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 greier ikke holde meg, faan denna var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Prisantydning? Som nevnt tidligere så er den meget pen, regner med at den er like fin ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Prisantydning?Som nevnt tidligere så er den meget pen, regner med at den er like fin ennå? Vanskelig å anslå pris på en slik bil... Men i byttehandelen teller den som 50 000 (uten felgene) e34en har nye støtdemperlagre foran, "diff foring" og "bærearmer" foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Båtolf Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Kva motor er det? Blei forvirra, men kor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Kva motor er det?Blei forvirra, men kor langt har den gått? hehe! er ikke rart du er forvirra Dette er en ganske uoversiktelig tråd (skal lage en ny, når jeg får bilen) Men det er en m20b25 motor(12v) Bil/motor har gått ca..hmm...Bilen og motoren var gått ca 160k da jeg fikk den, men speedometeret ble byttet og det viste 337 000. Idag viser det 410 000 --> bil/motor har gått 233 000km Men km stand har egentlig nada å si på en så gammel bil som det er gjort så mye med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Utrolig pen bil! Ser hvertfall slik ut på bildene Du sier 50lapper uten felger. Med felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Utrolig pen bil! Ser hvertfall slik ut på bildene Du sier 50lapper uten felger. Med felger da? Han skulle ha felgene selv.. Så felger har jeg ikke (har jo 16" azev A, men det blir for lite;) ) Dersom jeg kjøper nye felger til e38en kan jeg muligens slenge disse på 8.5*18 og 10*18 BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg