RenZor Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Noen som har sett den reklamen "bilbelte redder liv" på TVèn? Der et tre plutselig rører på seg, og det står en sort cab med inntrykt front inn mot treet? Det er en BMW ikke sant? Isåfall, forundra meg ikke at de brukte en "typisk ungddomsbil" til noe slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Det er vel en VW Golf cab..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Ser ut som en gammel golf cab ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Ja, det er vel en Golf Cab ja. Dessuten ville jeg vel kanskje ikke kalt det en _reklame_... Heller en informasjonsfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Her kan dere se filmen så mange ganger dere ønsker, og få det bekreftet at det er en Golf cab... http://www.vegvesen.no/bilbelte/lyd_og_film/tv_sept05/HeavenCanWait.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 (...)iIsåfall, forundra meg ikke at de brukte en "typisk ungddomsbil" til noe slikt.. Som de andre sier, så er det ikke en bmw nei Men ja, de brukte jo en stygg tullete teit liten Golf, og det er jo nesten *merket* for betegnelsen "ungdomsbil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 uansett... altid ha på bilbeltet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Det er nok en eldre golf cabriolet ja. Jeg vil nå helle se på reklamen som informasjon enn reklamen. Syns egentlig informasjonen er super! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 er vel en golf cab ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Det er nok en eldre golf cabriolet ja. Jeg vil nå helle se på reklamen som informasjon enn reklamen. Syns egentlig informasjonen er super! som om ikke folk allerede vet at man MÅ ha på bilbelte... Men om det redder flere fra dødsfall er det vel verdt pengene.... mennesker som ikke bruker bilbelte er komplett idioter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Greit nok at folk vet at de burde bruke bilbelte, men det er skremmende mange som IKKE bruker det, selv om de vet at de bruker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Det er nok en eldre golf cabriolet ja. Jeg vil nå helle se på reklamen som informasjon enn reklamen. Syns egentlig informasjonen er super! siden det er sol og sommer så skal jeg godta det faktum at du tok ord fra min munn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 mennesker som ikke bruker bilbelte er komplett idioter... Jeg leste noe på VG (tror jeg ) for lenge siden om en bilbelte motstander som døde i bilulykke. Det ironiske er at hvis han hadde brukt belte hadde han overlevd. Andre passasjerer i bilen overlevde pga. bilbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 mennesker som ikke bruker bilbelte er komplett idioter... Jeg leste noe på VG (tror jeg ) for lenge siden om en bilbelte motstander som døde i bilulykke. Det ironiske er at hvis han hadde brukt belte hadde han overlevd. Andre passasjerer i bilen overlevde pga. bilbelte. Det kan jeg huske jeg har lest også! Føler jeg sitter alt for løst i setet om jeg ikke har på belte. (som noen ganger skjer i 40 sona de 500 meterne ned til butikken.) Ellers bruker jeg ALLTID belte. Hva er det med "beltevarsleren" i e46 forresten? Ser det lyser et lys med bilde av en mann med belte når jeg starter bilen, men det gir seg jo etter 2-3 sekunder uavhengig av om jeg tar på beltet eller ikke. Et eksempel på en som hånet et nytt sikkerhetsutstyr, og som døde av nettopp det at han ikke brukte det, er nascarlegenden Dale Earnhardt. Dette gjaldt den stroppen som sitter i hjelmen og er festet til setet, så ikke nakken skal knekke ved kollisjon som fører til bråstopp. Hans død var medvirkene til at dette sikkerhetstiltaket ble påbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Jeg bruker ikke belte, jeg holder igjen med armene dersom det skulle skje noe. Styrketrening <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå