sammigun Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 (...)iIsåfall, forundra meg ikke at de brukte en "typisk ungddomsbil" til noe slikt.. Som de andre sier, så er det ikke en bmw nei Men ja, de brukte jo en stygg tullete teit liten Golf, og det er jo nesten *merket* for betegnelsen "ungdomsbil". Synes disse Golfene likner veldig på 3-serien jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Hvor mange personer har blitt drept pga. bilbelte? Tenk deg at du kjører i elva eller i grøfta og drukner\brenner ihjel fordi du sitter fastspent i helvetesbeltet. Sammenstøtet med vannet / fjellveggen / personbilen er nesten garantert så kraftig at du slår deg i svime / ihjel med det samme du treffer om du ikke har bilbelte. Så HVORDAN skal du DA klare å komme deg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Synes denne var bra eg.... http://www.mojoflix.com/Video/Wear-Your-Seat-Belt.html Mye sant i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 http://www.mojoflix.com/Video/Good-Suspension.html ikke noe galt med denne videoen koseligere den en den med alle de som døde litt feil bilmerke men... enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Synes denne var bra eg.... http://www.mojoflix.com/Video/Wear-Your-Seat-Belt.html Mye sant i det.. Utrolig farlig med løse gjenstander i bilen. Spesielt tunge menneske kropper. Viktig og sikre lasten i bilen, ink. passasjerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Jeg bruker ikke belte, jeg holder igjen med armene dersom det skulle skje noe. Styrketrening <3 Hoho Lykke til med den holdningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Belte er refleks for meg... Føler meg liksom så "sårbar" uten det! Bra for passasjeren å ha på, hvis sjåføren bråbremser ( ikke kræsj altså)... Sjåføren rekker jo liksom å klore seg litt fast da, mens passasjeren risikerer å sitte med hodet i frontruta og tenna i dæsjbordet . En av de mange positive sidene ved belte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Hvor mange personer har blitt drept pga. bilbelte? Tenk deg at du kjører i elva eller i grøfta og drukner\brenner ihjel fordi du sitter fastspent i helvetesbeltet. Ja å jeg hørte om en buss som kjørte ned fem personer som gikk på fortauet. Derfor går jeg alltid midt i veien i stedet for på fortauet. Slik at jeg ikke blir kjørt ned mens jeg går på fortauet. Riktignok kan det skje i enkelte tillfeller at du kommer værre ut med bilbelte, men det tror jeg ikke er ofte. Og i slike "jeg fikk bare et skrubbsår på penis" tillfeller. Tror du de hadde kommet noe værre ut dersom de hadde brukt bilbelte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Jeg fronta med en annen bil i fjor vinter der begge hadde 60-70 kmh. Skadene jeg fikk var et stor blåmerke over hele brystet etter beltet(+ mistet pusten...) og kutt i kneskåla etter nøkkelen som ble knekt mot beinet mitt. Tør ikke tenke på hvordan ansiktet mitt hadde vært nå om jeg ikke hadde brukt beltet. Man kan nesten ikke forestille seg hvordan krefter som er i sving når man frontkolliderer - jeg var støl i absolutt alle musklene i kroppen i ukesvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Pysestroppen/pinglestroppen ja.. Var jo ingen som brukte det før... Var jo nesten: "Bilbelte??? Æ'kke det litt femi a???" Men, de siste årene har jeg alltid brukt belte, selv kun på korte turer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Nei er ikke lett å holde igjen, men vet av egen erfaring at det går. og jeg er best i benkpress med tenna.Aldrig trent. Still deg rett opp og ned, og la deg falle framover uten å ta deg i mot. Land på ansiktet. Hvor mange km/t har du da du treffer? ca 10. Tenk deg hvordan det kjennes i "bare" 30km/t. I 50. 100! Så kan du sette ut armene og lande på disse. Du klarer det muligens i denne farten, men det kjennes det også. Tviler på at du greier dette i 50km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Nei er ikke lett å holde igjen, men vet av egen erfaring at det går. og jeg er best i benkpress med tenna.Aldrig trent. Still deg rett opp og ned, og la deg falle framover uten å ta deg i mot. Land på ansiktet. Hvor mange km/t har du da du treffer? ca 10. Tenk deg hvordan det kjennes i "bare" 30km/t. I 50. 100! Så kan du sette ut armene og lande på disse. Du klarer det muligens i denne farten, men det kjennes det også. Tviler på at du greier dette i 50km/t. Redigerer denne litt jeg. Still deg på en stol og la deg falle forover. DA har du en fart som tilsvarer ca 10km/t. Prøv å ta deg for med hendene Det var en smarting som prøvde dette på et trafikk-kurs jeg var på en gang. Han fikk vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Nei er ikke lett å holde igjen, men vet av egen erfaring at det går. og jeg er best i benkpress med tenna.Aldrig trent. Still deg rett opp og ned, og la deg falle framover uten å ta deg i mot. Land på ansiktet. Hvor mange km/t har du da du treffer? ca 10. Tenk deg hvordan det kjennes i "bare" 30km/t. I 50. 100! Så kan du sette ut armene og lande på disse. Du klarer det muligens i denne farten, men det kjennes det også. Tviler på at du greier dette i 50km/t. Redigerer denne litt jeg. Still deg på en stol og la deg falle forover. DA har du en fart som tilsvarer ca 10km/t. Prøv å ta deg for med hendene Det var en smarting som prøvde dette på et trafikk-kurs jeg var på en gang. Han fikk vondt. hahha lolololol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Hvor mange personer har blitt drept pga. bilbelte? Tenk deg at du kjører i elva eller i grøfta og drukner\brenner ihjel fordi du sitter fastspent i helvetesbeltet. Ja å jeg hørte om en buss som kjørte ned fem personer som gikk på fortauet. Derfor går jeg alltid midt i veien i stedet for på fortauet. Slik at jeg ikke blir kjørt ned mens jeg går på fortauet. Riktignok kan det skje i enkelte tillfeller at du kommer værre ut med bilbelte, men det tror jeg ikke er ofte. Og i slike "jeg fikk bare et skrubbsår på penis" tillfeller. Tror du de hadde kommet noe værre ut dersom de hadde brukt bilbelte?? Poenget mitt var at det er et sjansespill å kjøre bil både med og uten belte. Jeg bruker alltid belte fordi purken bruker å stoppe de uten belte for å skrive bøter, og det har etterhvert blitt en (u?)vane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå