Gå til innhold

Porsche-Supra ?

-taufic-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff. At folk gidder. Også 944 som er så dikret og stilren i utgangspunktet....

Sinnsykt undervurdert bil forresten. En Porsche 944 2,5N/A med 163hk er mer enn en munnfull for en E30 325. (Som ikke akkurat er født bak en låvevegg den heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det er porche bryr jeg meg ikke så veldig om de prøver å lage den til supra look!

men stygg syns jeg ikke den var :P[/quote

hehe tror du har drukket litt maling jeg siden du suns den var fin]

heahhae ja kom just fra lakkboksen faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor supra? Ser ingen likheter jeg.. Bare en Porsche eier som syns synd på seg selv, siden han ikke hadde råd til å kjøpe en 911..

Huffda, uvitende utsagn :P 911 er den tradisjonelle porsche, men likevel betyr ikke det at alt annet er drit... 944 Er faktisk en veldif bra porsche... Tror mange 944 klarer å hamle opp med 911 ;)

PS: La oss lære å stave gutter, P.O.R.S.C.H.E, klarer vi å gjenta etter meg nå? :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor supra? Ser ingen likheter jeg.. Bare en Porsche eier som syns synd på seg selv, siden han ikke hadde råd til å kjøpe en 911..

Huffda, uvitende utsagn :P 911 er den tradisjonelle porsche, men likevel betyr ikke det at alt annet er drit... 944 Er faktisk en veldif bra porsche... Tror mange 944 klarer å hamle opp med 911 ;)

PS: La oss lære å stave gutter, P.O.R.S.C.H.E, klarer vi å gjenta etter meg nå? :lol::D

p.å.s... nei jeg gir meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...