-taufic- Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 http://www.algard-gatebilklubb.net/gall ... =30&pos=71 kom øve denne at folk gidder og prøve i det i hele tatt åfysj..supra look alike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 siden det er porche bryr jeg meg ikke så veldig om de prøver å lage den til supra look! men stygg syns jeg ikke den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 siden det er porche bryr jeg meg ikke så veldig om de prøver å lage den til supra look!men stygg syns jeg ikke den var [/quote hehe tror du har drukket litt maling jeg siden du suns den var fin:phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 mente vel "Porsche Supra" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Svært få som klarer og skrive Pårsje riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 mente vel "Porsche Supra" ? du har jaffal drukket maling ...hva er det du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Den hva veldig stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Huff. At folk gidder. Også 944 som er så dikret og stilren i utgangspunktet.... Sinnsykt undervurdert bil forresten. En Porsche 944 2,5N/A med 163hk er mer enn en munnfull for en E30 325. (Som ikke akkurat er født bak en låvevegg den heller). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 siden det er porche bryr jeg meg ikke så veldig om de prøver å lage den til supra look!men stygg syns jeg ikke den var [/quote hehe tror du har drukket litt maling jeg siden du suns den var fin] heahhae ja kom just fra lakkboksen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Hvorfor supra? Ser ingen likheter jeg.. Bare en Porsche eier som syns synd på seg selv, siden han ikke hadde råd til å kjøpe en 911.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Hvorfor supra? Ser ingen likheter jeg.. Bare en Porsche eier som syns synd på seg selv, siden han ikke hadde råd til å kjøpe en 911.. Må nesten si meg mer enig med den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Hvorfor supra? Ser ingen likheter jeg.. Bare en Porsche eier som syns synd på seg selv, siden han ikke hadde råd til å kjøpe en 911.. Huffda, uvitende utsagn 911 er den tradisjonelle porsche, men likevel betyr ikke det at alt annet er drit... 944 Er faktisk en veldif bra porsche... Tror mange 944 klarer å hamle opp med 911 PS: La oss lære å stave gutter, P.O.R.S.C.H.E, klarer vi å gjenta etter meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Hvorfor supra? Ser ingen likheter jeg.. Bare en Porsche eier som syns synd på seg selv, siden han ikke hadde råd til å kjøpe en 911.. Huffda, uvitende utsagn 911 er den tradisjonelle porsche, men likevel betyr ikke det at alt annet er drit... 944 Er faktisk en veldif bra porsche... Tror mange 944 klarer å hamle opp med 911 PS: La oss lære å stave gutter, P.O.R.S.C.H.E, klarer vi å gjenta etter meg nå? p.å.s... nei jeg gir meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 PS: La oss lære å stave gutter, P.O.R.S.C.H.E, klarer vi å gjenta etter meg nå? PORSCHE Klarte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå