AC Schnitzer Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Var ute å luftet bilen i nærmiljøet på fredags kvelden/natten. Fin bil, så da ganske sprek ut dieselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Når jeg tar bilder i sterkt lys, bruker jeg å justere ned lys-styrken litt. Blir ikke det nok justerer jeg på litt mer kontrast. antiloop: Joda, nyvasket nå igjen BalleKnalle: Har faktisk vurdert å lakkere listene, men har slått det fra meg nå. Rails tror jeg faktisk jeg ikke monterer på den. Vi får se... Var ute å luftet bilen i nærmiljøet på fredags kvelden/natten. Fin bil, så da ut som den var ganske sprek til å være diesel også. For det første så er det ikke diesel og for det andre så var jeg ikke ute å kjørte på fredagskvelden. I hvertfall ikke etter 18.00 Da må det ha vært en annen du så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 pen bil=) sett på den endel her hjemme også. henrik har de med og kjøre pene BMW'er flott at den gikk til en entusiast=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Var ute å luftet bilen i nærmiljøet på fredags kvelden/natten. Fin bil, så da ut som den var ganske sprek til å være diesel også. For det første så er det ikke diesel og for det andre så var jeg ikke ute å kjørte på fredagskvelden. I hvertfall ikke etter 18.00 Da må det ha vært en annen du så... Spørs om det var en identisk bil, bare i diesel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Det går en ganske lik en vet jeg, men den har m3 speil og 17" hjul. Hvor så du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Tror du kjørte forbi meg på E6 utenfor City Syd i dag, knallfin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Det går en ganske lik en vet jeg, men den har m3 speil og 17" hjul. Hvor så du denne? Kjørte mellom rema og esso, fram og tilbake, på fredagen. La ikke merke til om den hadde m3 speil og 17". Har sett den noen ganger tidligere på vei til by'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Tror du kjørte forbi meg på E6 utenfor City Syd i dag, knallfin bil. Det kan nok stemme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå