Gå til innhold

Ny bil (igjen)

P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Solgte jo min E46 320D for ca. 14 dager siden, så da var det på ny biljakt igjen. Det ble til at jeg ringte til en trivelig fyr som heter HenrikE30+ (her på forumet). Han hadde jo en ganske strøken E46 Touring stående for salg.

Jeg tok fly til Ålesund får å kjøpe bilen, selv om jeg var litt skeptisk til å gjøre bilhandel med en fra sunnmøre :) Men alt gikk greit...

Så nå har jeg en blå Touring stående i garasjen. Har nylig kjøpt på 19" BBS hjul, montert justerbart senkesett og noe annet småtteri.

Har AE ringer liggende til den, men synes sjarmen med å montere slike ringer er blitt litt borte da de fleste Hondaene, Golfene osv. her i området har det.

Har også rails liggende til den, men jeg synes nå at det muligens er litt finere uten?!?! Ser litt mer sportslig ut nå synes jeg.

Ellers så blir det mest sannsynlig lagt solfilm på den. M3 speil er også noe jeg vurderer samt. en liten antenne "finne" bakpå den.

Her er i hvertfall noen bilder:

p2.jpg

p3.jpg

p5.jpg

p7.jpg

p8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja!!!! Nå ble den virkelig pen :D

Det var bra at det var DU som overtok bilen tror jeg... :wink:

Kom du deg vel hjem igjen? P.I.B var ikke akkurat overlykkelig over å være på Sunnmøre og spilte sur og gretten trønder hele ettermiddagen. Han er nok, også ifølge kjæresten sin, en "borte jævlig, hjemme fantastisk"-type :wink:

Bilen fortjente disse felgene.

Legger snart ut bilder av bilen som erstattet denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops... Det er en 2002mod. 320i ja (170HK). Nå med 47000km på telleren.

Det er blåe detaljer i interiøret ja :

BMW6.jpg

HenrikE30+,- Joda... turen hjem gikk fint den. Var godt å sette kursen hjemover igjen etter en laaang dag i Ålesund. (huff huff) - Tok en liten stopp på Dombås, ellers gikk det i ett strekk. Fikk prøvd den endel over Dovre. Imponerende motor og bil dette syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...