P.I.B Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Solgte jo min E46 320D for ca. 14 dager siden, så da var det på ny biljakt igjen. Det ble til at jeg ringte til en trivelig fyr som heter HenrikE30+ (her på forumet). Han hadde jo en ganske strøken E46 Touring stående for salg. Jeg tok fly til Ålesund får å kjøpe bilen, selv om jeg var litt skeptisk til å gjøre bilhandel med en fra sunnmøre Men alt gikk greit... Så nå har jeg en blå Touring stående i garasjen. Har nylig kjøpt på 19" BBS hjul, montert justerbart senkesett og noe annet småtteri. Har AE ringer liggende til den, men synes sjarmen med å montere slike ringer er blitt litt borte da de fleste Hondaene, Golfene osv. her i området har det. Har også rails liggende til den, men jeg synes nå at det muligens er litt finere uten?!?! Ser litt mer sportslig ut nå synes jeg. Ellers så blir det mest sannsynlig lagt solfilm på den. M3 speil er også noe jeg vurderer samt. en liten antenne "finne" bakpå den. Her er i hvertfall noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Et par bilder fra Udduvoll ser det ut til.. Hva slags interiør er det i den, blåe detaljer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Flott bil, å ja jeg er enig, dropp AE og takrails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Trodde facelift E46 hadde angel eyes som standard? Du nevner ikke noe om motor, hvilken står i denne? Forøvrig veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Se her ja!!!! Nå ble den virkelig pen Det var bra at det var DU som overtok bilen tror jeg... Kom du deg vel hjem igjen? P.I.B var ikke akkurat overlykkelig over å være på Sunnmøre og spilte sur og gretten trønder hele ettermiddagen. Han er nok, også ifølge kjæresten sin, en "borte jævlig, hjemme fantastisk"-type Bilen fortjente disse felgene. Legger snart ut bilder av bilen som erstattet denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 kjempe fin bil,likte fargen veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 ? P.I.B var ikke akkurat overlykkelig over å være på Sunnmøre og spilte sur og gretten trønder hele ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Rett farge, rette felger, rett senking - ufattelig flott bil!!! Den er også utrolig flott innvendig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Knallfin bil, sjelden farge på E46 Touring det der Smaken er som kjent lett variert:Noen liker morra,andre liker dattera og noen liker begge . Men jeg synes du skal sette på rails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Flott bil! Er det en i eller d? Tror ihvertfall Henrik er trygg å handle bil fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Flott bil! Er det en i eller d? Tror ihvertfall Henrik er trygg å handle bil fra. 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 fin bil... pent med de 2 små eksosrør bak.. penest på E46 det... kan man lure på om det er en 320 eller en 330..hihi.. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Nydelig familiebil det der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Ops... Det er en 2002mod. 320i ja (170HK). Nå med 47000km på telleren. Det er blåe detaljer i interiøret ja : HenrikE30+,- Joda... turen hjem gikk fint den. Var godt å sette kursen hjemover igjen etter en laaang dag i Ålesund. (huff huff) - Tok en liten stopp på Dombås, ellers gikk det i ett strekk. Fikk prøvd den endel over Dovre. Imponerende motor og bil dette syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå