Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk denne 85 modell 325i. Var litt tøff synes jeg. Kanskje en anelse brede felger bak men. Litt smalere felg og litt mer senk bak og fjernet lyktelisten og denne hadde blitt rå!

dfhryj.jpg

01.jpg

04.jpg

vds.jpg

10-1.jpg

Skrevet

Fargen var tøff, felgene tøff, men altfor breie.

Badlook´en var ikkje fint, ellers tøff bil.

BTW: Såg repotasjen din i nye motorbørsen, meget tøff bil..

Skrevet

Tøff look, men noe høy bak. Sidepipe også skimter jeg..? Samme polo-fargen som din M3?

Skrevet

Likner litt på min farge ja, ser nesten litt mørkere ut. Kan være skyggen som gjør det kanskje..? Ja, litt brede felger bak, men lyktelisten var grusom da! Ser ut som de har sveiset på nye skjermer bak, ser det spesielt der de går ned under bakfangeren.

Viko: Takker så mye :wink:

Skrevet

Synes det ser helt fucka ut jeg.. :roll:

Bakhjulene står jo LANGT utfor fremhjulene, og panseret er jo helt grusomt. Kule felger, men de passer ikke på bilen!

Skrevet

Apropos brede felger på E30. Jeg leste BMW performance her om dagen og der var det en E30 med 11,5x20" forran og 13,5x20" bak. Helt sinnsyke dimensjoner! I tillegg til dette var den skodd med 265/35-20" (i nærheten) forran og 305/25-20" bak....

Skrevet
Apropos brede felger på E30. Jeg leste BMW performance her om dagen og der var det en E30 med 11,5x20" forran og 13,5x20" bak. Helt sinnsyke dimensjoner! I tillegg til dette var den skodd med 265/35-20" (i nærheten) forran og 305/25-20" bak....

Det var da voldsomt til dimensjoner. Den må være modifisert, det hadde aldri passet på en standard E30...

På denne 325i er det 9x17" foran og 11x18" bak, Kerscher KCS felger med 215/40 og 265/30.

Skrevet
Synes det ser helt fucka ut jeg.. :roll:

Bakhjulene står jo LANGT utfor fremhjulene, og panseret er jo helt grusomt. Kule felger, men de passer ikke på bilen!

Enig med Gunnar her ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...