hagenisse Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Alltid gøy med langturer, spesielt om natta. Er ikke akkurat få insekter som ender livet sitt i fronten på biler. Så, hvem greier ta livet av flest? Mitt bidrag (2 timers kjøretur):
Hanzo/// Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 jeg tror jeg vinner denne! (jobber i skadedyrsfirma)
Peoplez Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 ok, eg skal kjore fra gardermoen i natt til forde, det er tur-retur 1000km. skal ta bilde da eg kommer heim, da skal du se insekter tenker eg hehe
Dr_S Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Husk og vask de av med engang! Ellers sitter de som f
Tech9 Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Husk og vask de av med engang! Ellers sitter de som f Og ikke nok med det..magesyren til insekter tar lakken på samme vis som fugledritt som sitter på en stund..
ingard Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 det der var jo ingenting.. en tur gjennom de svenske skoger, så skal du se en ekte mygg massakre..
IN_ur_DREAMs Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Her e mitt bidrag itte ein tur i Danmark.. http://img212.imageshack.us/img212/8963/dsc00393te4.jpg
Jonass Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Et godt tips til insekt remover er jif glassrens til 25kroner på butikken. Bare tull å bruke flere hundre kroner på "spesialmiddel" Nå når jeg var på ferie i nord sverige så hørtes det ut som om det regne på ruta. Det var knotten som hagla imot bilen To timers kjøretur der så MÅ du vaske ruta. Bruker ikke vindusviskerne da.
ChrZZ Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Beste tipset er vel varmt vann og høyttrykk Men pass da på lyktene deres, folkens! 9 av 10 ettermonterte lykter/blinkers får da vann i seg og da har man et stygt kondensproblem på bilen.
(BM) Wheelman Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 det der var jo ingenting.. en tur gjennom de svenske skoger, så skal du se en ekte mygg massakre.. Been there, done that
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Etter en liten roadtrip jeg hadde i Europa for to år siden. 6000km. Ene bildet viser vel kanskje hvor utallige mange det er..De sitter ganske så tett. Crusiset vel i den hastigheten gjennom hele Tyskland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå