Gå til innhold

Min compact og frua sin nye. :)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute og fikk vasket bilene i dag. Både min og frua sin.. Hun kjøpte sin for 14dager siden. 318tds 97mod med 163000 på telleren.

dsc00011sg3.jpg

dsc00013nk7.jpg

dsc00014pd9.jpg

dsc00015ob5.jpg

Det siste bildet ble dessverre litt forstyrret av sola, men SO??? :D

(Bildene er tatt med K800, som jeg da kan anbefale.. Blir kanll bilder. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det... Ja jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med kjøpet av den 318tds'n. Veldig grei bil, mangler A/C da, dessverre..

Og frekkeste comacten i norge? Vel... :) Men gådt å høre at folk liker den.. Er kanskje ikke mange som holder følge med meg i samme skall... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre ingen film av den.. Har fablet om å lage det lenge, men har visst enda ikke blitt noe av.

når du lagde den musikk videoen me den gamle bilen din 528i..( kjempebra video btw..) du har vell ikkje video av bare kjøring uten musikk så er lagt oppå filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmerdude: Ja er slik bildene blir.. Og det spørs jo akkurat hva slags digital kamera du har det.. :) Jeg som har ett 2,0megapixels digitalkamera, så er jo K800 bedre... :D

_CoZm|C_: Nei, jeg har ikke det dessverre. Han fyren som satte sammen videoen fikk en aldri så liten HD-kræsj, og da var alt borte. :( Og flotter at du likte/liker videoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...