mAZE Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Var ute og fikk vasket bilene i dag. Både min og frua sin.. Hun kjøpte sin for 14dager siden. 318tds 97mod med 163000 på telleren. Det siste bildet ble dessverre litt forstyrret av sola, men SO??? (Bildene er tatt med K800, som jeg da kan anbefale.. Blir kanll bilder. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Sjå der ja. Nå som frua har fått egen bil har du ingen unskyldning for å ikke gå tilbake til pedalen til høyre Perfekt "avledningsmanøver" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Se der ja To pene biler! Er über grom den compacten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 nice cars, gjør seg på parkeringsplassen de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Tøffe vogner. Men det skal du ha, du må ha den frekkeste Compacten i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Takk for det... Ja jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med kjøpet av den 318tds'n. Veldig grei bil, mangler A/C da, dessverre.. Og frekkeste comacten i norge? Vel... Men gådt å høre at folk liker den.. Er kanskje ikke mange som holder følge med meg i samme skall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Du har ikke film av bilen da mAZE? Lydklipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Nei dessverre ingen film av den.. Har fablet om å lage det lenge, men har visst enda ikke blitt noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Dette ser meget bra ut. Er en del kontraster her Touring vs. compact. 1.8 diesel vs 2.8 300hk+ bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Nei dessverre ingen film av den.. Har fablet om å lage det lenge, men har visst enda ikke blitt noe av. når du lagde den musikk videoen me den gamle bilen din 528i..( kjempebra video btw..) du har vell ikkje video av bare kjøring uten musikk så er lagt oppå filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Så det er sånn bildene av K800i blir? Det er bra for å være mobil telefon men er fortsatt langt unna digital kamera kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Bimmerdude: Ja er slik bildene blir.. Og det spørs jo akkurat hva slags digital kamera du har det.. Jeg som har ett 2,0megapixels digitalkamera, så er jo K800 bedre... _CoZm|C_: Nei, jeg har ikke det dessverre. Han fyren som satte sammen videoen fikk en aldri så liten HD-kræsj, og da var alt borte. Og flotter at du likte/liker videoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Du får gratulere frua med ny fornuftig BMW . Og din heftige Compact er bare RÅ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Treigeste å raskeste e36 Fine biler iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå