Gå til innhold

BMW 728 til salgs

Meinert
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er full av skinn:-) Multi ratt, Tv, int,nav.sys, regnsensor, int tlf med inoorg handsfree, parksensor forran og bak, 18"sommer, 17" vinter, dobbel klima, som ny inni,osv osv osv...... Limusin (aner ikke hvirdan det staves) Kom med spørgesmål,

Er bilen fullt av alt dette? er det saueskinn og resten av varene som alle tv'ene å sånn, det er vel ikke tyverigods vel? (spøker) hehe.

Noen bilder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut bilder for Meinert her. Fikk tilsendt bilder av han og legger ut for å gjøre en slutt på maset. Er man interessert, så vil de fleste mennesker ta kontakt for mer informasjon.. men her er bildene. Ser forøvrig ut som en pen og godt holdt bil.

IMG_3579.jpg

IMG_3592.jpg

IMG_3593.jpg

IMG_3589.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Guri malla d va læng sia sist:-)

Har ikke hatt tid til noe helst etter at jeg bestemte meg for å beholde bilen og beklager at jeg ikke har vært aktiv i forumet og svart på spørsmål. Siden isst har jeg reparert på bilen for nesten 30k i slitedeler. Skal ha den inn til full utvendig behandling så snart jeg har fått en kar til å ta de 3 rustrosene som er på den. Jeg har og skiftet høyre framskjerm (ny bestilt fra BMW germany) da samboeren klarte å snerte borti tilhender på vei ut av garasjen. Merket i skjermen iriterte selvsagt så mue at ny skjerm va eneste alternativ for meg:-)!

Som der ble skrevet tidligere i denne tråden så er denn bilen neseten umuilig å selge, men se på de bilene da. De er ribbet for alskensslags stæsj og har kjedelige gammelmanns farge. Tralla mi er den samme som på en anonse der var link til ja. Skal og skifte frontrute på bilen da jeg ikke er 100% fornøyd samt å foreta en toning av bakrutene for ett penere preg. Skal og legge om til 18-20" når lommeboka tilater det. Vurderer og styling... Noen synspunkter? Den er jo pen orginal og da?

Sånn forbruksmessig så må jeg si denne bilen overasker. Den trives sant nok best i hastigheter over 120 men og i 80-90 ligger forbruket helt nede i 0.7 på langkjøring. På bykjøring bestemmer man nesten det selv men pleier å ligge på ca 1-1.1 der alt etter som. Det legges til at man må være venn med gasspedalen for å komme nes i 0.7:-)

SO mdere skjønner så har der litt gjort mye meddenne bilen og mer vil der bli gjort for å få den perfekt! Da jeg kjøpte den var der og behov for litt kjørlighet til lakken ja, dette gjelder riper på fks panser og rundt om, sikker tetter svamp på skitten bil og to plasser det tidligere eier har vært borti. Pris på rubbing og full lakkbehandlind samt å ta alt det rustet og lakere over har jeg fått pris på ca 7000. Ikke ikke!

Ønsker å beholde bilen selv men dersom noen er intreserte så begynner en evt budrunde på 160k da jeg har lagt ned mye penger i skifting av deler. Cd med kart over europa medfølger selvsagt. bilder kan og sendes pr mail dersom noe spesielt er ønskelig... alternativt msn evotnra@hotmail.com

Meinert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...