Gå til innhold

Hvem tørr bruke denne fronten på E36?

Lilla Coupe
 Share

Anbefalte innlegg

huff hetlt jæævli, er en bimmer som råner rundt her i mandal men sånn monstrerstyling huff huff. sølv med knash rød gitter*! skal se om jeg kan få tatt et bilde. hehe

huff har ikke sett den,

men så en mattsort e36 nettopp med den fronten, og det ble ikke noe bedre av at fronten var lakka rød.. fikk ikke tatt bilde da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Den fronten på A3´n ligna på en eggdeler eg1.gif

He-he, dette minner meg om en VW transporter som jeg spottet på en bensinstasjon i Nittedal. Desverre hadde jeg ikke kamera, men eieren stod tydlighvis stolt utenfor bilen. Delene var ulakkert og grunnet. slik så den ut. (NB, bilen var sort)

9526we3.jpg

5843nh6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis slipper jeg å tenke på åssen bilen min hadde blitt seende ut med slike fangere for noe slik finner nok ikke veien til mitt postkontor! Det får ikke hjelpe at snart alle e36'r har m styling, bedre det enn at man skiller seg ut med noe som ikke ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis slipper jeg å tenke på åssen bilen min hadde blitt seende ut med slike fangere for noe slik finner nok ikke veien til mitt postkontor! Det får ikke hjelpe at snart alle e36'r har m styling, bedre det enn at man skiller seg ut med noe som ikke ser ut.

Sikker på at du ikke vil prøve å bygge om til den A3 fronten.

Da har du en E36 som vil vekke oppsikt he he :whut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som romvesnene har landet ,(TAKE ME TO YOUR LEADER PATHETIC HUMANS) :-) .

Skal man først ha en mer moderne front på en litt eldre bmw bør man bruke noe som er bygd for bilen, e46 m front ville f,eks gjort seg istedet for en plastikklump med 10-15 luftinntak.

Rieger styling er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...