Lilla Coupe Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Fikk nesten sjokk da jeg åpnet bildet av den A3 fronten. Syns ikke den passa nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Sittet mye i fengsel han som har laget den fronten til A3`en? LATTERLIG stygt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Den fronten på A3´n ligna på en eggdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Det er så mange syke folk i verden!! Hvem faen vil ha noe sånt på bilen sin da!? Blir provosert av hele greien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Mye rart å se på ja. Går utifra at de som skrur dette på bilene sine virkelig liker det....smaken er forskjellig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 huff hetlt jæævli, er en bimmer som råner rundt her i mandal men sånn monstrerstyling huff huff. sølv med knash rød gitter*! skal se om jeg kan få tatt et bilde. hehe huff har ikke sett den, men så en mattsort e36 nettopp med den fronten, og det ble ikke noe bedre av at fronten var lakka rød.. fikk ikke tatt bilde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Den fronten på A3´n ligna på en eggdeler He-he, dette minner meg om en VW transporter som jeg spottet på en bensinstasjon i Nittedal. Desverre hadde jeg ikke kamera, men eieren stod tydlighvis stolt utenfor bilen. Delene var ulakkert og grunnet. slik så den ut. (NB, bilen var sort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 jeg støtter ikke sånt..men de skiller seg ut da! men fy så stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Heldigvis slipper jeg å tenke på åssen bilen min hadde blitt seende ut med slike fangere for noe slik finner nok ikke veien til mitt postkontor! Det får ikke hjelpe at snart alle e36'r har m styling, bedre det enn at man skiller seg ut med noe som ikke ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Heldigvis slipper jeg å tenke på åssen bilen min hadde blitt seende ut med slike fangere for noe slik finner nok ikke veien til mitt postkontor! Det får ikke hjelpe at snart alle e36'r har m styling, bedre det enn at man skiller seg ut med noe som ikke ser ut. Sikker på at du ikke vil prøve å bygge om til den A3 fronten. Da har du en E36 som vil vekke oppsikt he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ser ut som romvesnene har landet ,(TAKE ME TO YOUR LEADER PATHETIC HUMANS) . Skal man først ha en mer moderne front på en litt eldre bmw bør man bruke noe som er bygd for bilen, e46 m front ville f,eks gjort seg istedet for en plastikklump med 10-15 luftinntak. Rieger styling er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå