JAL_535i Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Har noen rare symptomer på multifunksjonsrattet mitt.. - av og til virker ikke knappene - som oftest er ikke lyset i knappene på - en gang eller to "hang" knappen når jeg skulle skifte spor på cd, og den bladde og bladde fremover - en gang så jeg at lyset i knappene blinket regelmessig - noen ganger får jeg lys i de ved å nappe ut sikring til multif. ratt og putte den i igjen - en gang forsvant ikke "kommandoen" fra OBC'en. Jeg skiftet spor på cd, og OBC viste "CD-12" ... men det forsvant aldri. Er dette en "modul" det går an å skifte/ta diagnose på? setter pris på tips =)
Truls 87 Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 det er ikke dårlig kontakt mellom rattet og rattstammen da? veit ikke om det er sleperinger eller hva der jeg.
JAL_535i Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 hmm.... finne en demonteringsguide på nettet da =)
nokiaas Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Har noen rare symptomer på multifunksjonsrattet mitt..- som oftest er ikke lyset i knappene på Interesant, jeg kjøpte meg en E39 528 for en tid siden, jeg har ikke lys i knappene i rattet i det hele tatt, jeg har en 1996 modell, med det eldste rattet tror jeg, noen som vet om det skal være lys i det i det hele tatt?
Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Jeg hadde en 97 mod 520i med det "bussrattet" som en del kaller det. Knappene lyser. Jeg vil også tippe at feilen er dårlig kontakt..
JAL_535i Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 Tror det er stor sannsynlighet for at det er sleperingen ja. Av og til slukkes ikke airbag lyset, og da pleier det å mangle lys i knappene.. men plutselig legger jeg merke til at airbag lampa er vekke, og da er det plutselig lys i knappene også.. Sleperingen koster 1.300kr ordinært..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå