StigJ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Måtte bare finne meg en tøff plass i dag for å ta noen bilder. Så slik ble det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 fin bil og fine bilder. grustak er genialt å fotografere bil i. men et lite tips til en annen gang, vent med å fotografere til like etter sola har gått ned, perfekt bil foto lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 så meget bra ut!! hvor har du kjøpt "ringene" til lyktene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 kule bilder detta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Der ser vi hva Volvo er ment for,anleggsmaskiner. Der er de jo derimot helt suverene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Takker for tipset Raven. Skal prøve det neste gang. Dette var egentlig bare et impuls jeg fikk i dag da jeg ikke klarte å sitte hjemme å sture. Angeleysene er kjøpt fra www.jlevisw.com Heter Predator Chromium. Kosta ca. 1600 ferdig tolla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 NICE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Takker Hylland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 POST NR 1000!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Jeg digger de felgene dine!! Flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 tøffe bilder ja det siste bildet ser jo litt ekkelt ut ser nesten ut som hjullastern skal til å forsyne seg av e46'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Flotte bilder.(Og bil) Hvordan kamera bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Synd jeg ikke har telefon-data kabel. Har et jævlig bra bilde av min x-amazon og en 25tonns hjullaster på tlf.Skal prøve å få tak i sånn kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Synd jeg ikke har telefon-data kabel.Har et jævlig bra bilde av min x-amazon og en 25tonns hjullaster på tlf.Skal prøve å få tak i sånn kabel. Bare send bilde du har som e-post i fra mobilen din og til din e-post adr, så kan du legge det ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Kjøpte meg et Panasonic Lumix DMC-FX9 for en drøy måned siden. Har ikke fiklet så mye med det enda. Så innstillingene står bare på standard. Så jeg kan godt tenke meg at bildene kan bli enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå