[space] Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 hjelpes... Hvorfor kjøper ikke slike folk seg en japsebil? Eller.. han får jo det beste fra begge verdener: BMWens status og japsenes plastikktuning.
Andreas1 Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Æsj! Selv om de har vært mindre heldig med den utvendig så er den iallefall forseggjort innvendig. Det kan da umulig være verken enkelt eller billig å sy så mange logoer og alt mulig annet rart inn i seterygg og nakkestøtter (selv om de taes av)... Eieren er jo bare nødt til å være voldsomt kreativ siden han klarer å gjøre så mye rart med ên bil... - eller kanskje han er skikkelig:
325i-Handicapraser Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Det er desidert den styggeste BMWn jeg har sett!! huff og huff..
Tore Diesel Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Faktisk det VERSTE jeg har sett også, makan!!
Gunnar Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Det ser jo faktisk ut til å være gjort ganske pent.. og gjennomført.. selv om totalen ser helt jævlig ut i våre øyne. Han er sikkert helt i Estland og Litauen. Det virker som det er sånne bygg som er status der nede ut fra hva jeg ser på bilder og stylingprodukter derfra..
336mik Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 NEEEEEIIIII..Går ikke ann å ødelegge en sånn klassikker på denne måten.Var veldig gjennomført,men kunne han ikke brukt en hyundai eller noe lignende som basis.Dette er virkelig måten å knekke et BMW-hjerte på.Så ingen motor der,så han har sikkert bygd inn en cherry 1600 gtt motor med en pop-off som står å slipper seg på tomgang også.Status=HÆRPA.
Lilla Coupe Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 6 serien er rå uten styling. Dette var ille!!!!
Svensson Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Det eneste positive med denne bilen er at jeg hodlt på å le meg ihjel på alle de kommentarene på den sida banning er mye bedre på engelsk hehe. Tror fresten han kommer fra nærheten av gibraltar.
Turbo-Knut Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Nei, nei, nei.. slikt gjør man bare ikke med en (ja, jeg vil kalle det en) BMW-klassiker . Til og med beigefarga flammer over hele bilen.. ingen ting passer til den opprinnelige formen. Er enig med alle dere som sier at dette er gjennomført, men som allikevell ikke ser ut i måneskinn! Sukk, kan ikke helt forklare hvilken følelse jeg fikk når jeg så de bildene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå