Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpes...

Hvorfor kjøper ikke slike folk seg en japsebil?

Eller.. han får jo det beste fra begge verdener: BMWens status og japsenes plastikktuning. :wink:

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Æsj!

Selv om de har vært mindre heldig med den utvendig så er den iallefall forseggjort innvendig. Det kan da umulig være verken enkelt eller billig å sy så mange logoer og alt mulig annet rart inn i seterygg og nakkestøtter (selv om de taes av)...

Eieren er jo bare nødt til å være voldsomt kreativ siden han klarer å gjøre så mye rart med ên bil...

- eller kanskje han er skikkelig: :drink:

bmwimage031zq5.jpg

Skrevet

Det ser jo faktisk ut til å være gjort ganske pent.. og gjennomført.. selv om totalen ser helt jævlig ut i våre øyne.

Han er sikkert helt i Estland og Litauen. Det virker som det er sånne bygg som er status der nede ut fra hva jeg ser på bilder og stylingprodukter derfra.. :shock:

Skrevet

NEEEEEIIIII..Går ikke ann å ødelegge en sånn klassikker på denne måten.Var veldig gjennomført,men kunne han ikke brukt en hyundai eller noe lignende som basis.Dette er virkelig måten å knekke et BMW-hjerte på.Så ingen motor der,så han har sikkert bygd inn en cherry 1600 gtt motor med en pop-off som står å slipper seg på tomgang også.Status=HÆRPA.

Skrevet

Det eneste positive med denne bilen er at jeg hodlt på å le meg ihjel på alle de kommentarene på den sida :D banning er mye bedre på engelsk :D hehe. Tror fresten han kommer fra nærheten av gibraltar.

Skrevet

Nei, nei, nei.. slikt gjør man bare ikke med en (ja, jeg vil kalle det en) BMW-klassiker :cry: .

Til og med beigefarga flammer over hele bilen.. ingen ting passer til den opprinnelige formen.

Er enig med alle dere som sier at dette er gjennomført, men som allikevell ikke ser ut i måneskinn!

Sukk, kan ikke helt forklare hvilken følelse jeg fikk når jeg så de bildene :whatever:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...