Raven Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 må vel være medlem tror jeg. Ellers står sikkert reglene på bmwccn.no men de er som på de fleste andre biltreff med banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Hadde tenkt å ta turen nedover til Våler jeg og. Flere fra trøndelag som skal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Har tenkt meg nedover jeg også, selv om det krasjer med oppstarten av hjortejakta-men hjortejakt er det jo hele høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 oki. tar meg nok en tur, men litt kjipt å dra å ikke kjenne noen der da men. hmm er det lov med prøveskilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Jeg skal værtfall på bmwccn våler treffet. Så vist alt er i orden så tenkte jeg det jeg skulle teste meg noen runder på banen Er ikke det oppdelt i klasser bmwccn treffene? Reglene for frikjøring BMWCCN: ( Tatt ut av nyeste Fahrfreude) - Gyldig førerkort skal framvises - Ingen løse deler i bilen eller bagasjerommet - Kjør alltid med nærlyset tent - Dørene skal være ulåst - Vinduer og evt. soltak skal være helt lukket - Sikkerhetsbeltet skal være meget godt tilstrammet - Hjelm av godkjent type, skal være godt fastspent - Slipp frem de som vil forbi - Når du vil gi signal til andre - bruk lyssignal - Å snu eller rygge på banen er selvsagt strengt forbudt - Slicks er forbudt - Bilen skal være gateregistrert. (Hvite/grønne skilt) Prøveskilter er ikke tillatt (Det finnes unntak) - Passasjerer kun tillatt med instruktør - Cabrioleter må ha veltebøyler samt lukket kalesje - Banekomitèen er suveren i banerelaterte saker - Ved brudd på reglene kan deltaker bortvises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 å hvem for unntak for prøveskilt? Er disse treffene blitt mer liberale på dette med litt ballett-kjøring (les: sladding) enn de var tiligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Det er vel en liten åpning for prøveskilt,men da må det sendes inn skriftlig søknad til styret minst 14 dager før treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Jeg skal værtfall på bmwccn våler treffet. Så vist alt er i orden så tenkte jeg det jeg skulle teste meg noen runder på banen Er ikke det oppdelt i klasser bmwccn treffene? Det er det. Bilene blir gradert etter antall kg per hk. Kl. 1-4, hvor 4 er de med mest gamp i forhold til kilo. Kl. 1 og 2 kjører sammen og kl. 3 og 4 kjører sammen. Du havner nok i kl. 3 (hvis ikke 4) med din E30 M50. I tillegg pleier det å være idealsporvisning, familiekjøring og i det siste har det også begynt med dameheat (alle jentene kjører sammen uansett kl.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Skal bimmers ha egen stand da??Lurer på å melde meg på med vil gjerne stå samme flere fra Bimmers. Kan ikke lage en liste om hvem som kommer da? Noen som styrer med skilt og sånn. så det var det sist treff, men vet ikke hvem som styrer med det. Håper mange kommmer. Jeg har nettopp meldt meg inn, igår, og skal nedover. Søren at disse treffene er samtidig, da! Bestemt meg for å dra på Gatebil av flere årsaker nå. Hvordan finner man stand'en der nede, da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Faktisk så ser jeg at Bimmers.no står som klubb fortsatt, så da trenger vi ikke registrere den for hvert treff mao. Da er det bare å melde seg på og velge Bimmers.no i klubblista, så blir dere henvist dit når dere kommer på gokartbanen/utstillingsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Humm, cab må ha veltebøyle, tenker de da på de fjærbelastede kassetteen som er bak nakkestøttene i baksetet? Humm finnes det mulighet for unntak her? JEg har nemmelig ikke disse, det var vist ekstrautstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Humm, cab må ha veltebøyle, tenker de da på de fjærbelastede kassetteen som er bak nakkestøttene i baksetet?Humm finnes det mulighet for unntak her? JEg har nemmelig ikke disse, det var vist ekstrautstyr! Du MÅ ha enten fast bøyle slik typisk Z4 og TT Roadster har, eller disse som spretter opp når bilen går rundt. Trodde de var standard på alle E36 og oppover?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Trodde de var standard på alle E36 og oppover?! Nei, det er ekstrautstyr. Har hatt en med og en uten disse på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 noen som vet hva som er unntak på prøveskilter?? venter bare på å få betalt tollen på bilen så må kjøre med prøveskilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 "Det er vel en liten åpning for prøveskilt,men da må det sendes inn skriftlig søknad til styret minst 14 dager før treffet." Er redd for at jeg ikke klarer å få skilt på min før våler treffet, så alt som skal til for å kjøre der med prøveskilt, er å sende en søknad til styret i god tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå